🎉 Szybka wysyłka książek, zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! 🌼 Czerwcowa promocja! Zyskaj 5% rabatu z kodem LATO5 – tylko do końca czerwca! 🌼Obowiązuje darmowa wysyłka dla zamówień powyżej 500 zł. 🎉

Realizacja usług w recepcji.Kwal.HGT.06./1

Symbol: 9788302190612
Dostępność: Mało
117.22
111.36 cena z kodem: LATO5
szt.
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
9.99
  • Paczkomaty InPost 9.99
  • Kurier 12.99
Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.
Zawiera informacje dotyczące bhp w recepcji hotelowej, potrzeb gości i ich oczekiwań, etyki, kultury i savoir-vivre'u pracowników recepcji. Sprawia, że przyszły technik hotelarstwa pozna zasady komunikowania się z gośćmi hotelowymi oraz etapy i techniki negocjacji stosowane do uzyskania warunków porozumienia. Podręcznik ułatwia zrozumienie roli recepcji w hotelu oraz poznanie stanowisk pracy i zadań pracowników recepcji, a także wyposażenia technicznego działu.
Dzięki niemu uczeń przyswoi wiedzę o procesach przygotowania rezerwacji, w tym m.in. o sposobach i zasadach dokonywania rezerwacji oraz dokumentacji związanej z rezerwacją usług hotelarskich.
Podręcznik zawiera rysunki i zdjęcia, które ułatwiają uczniowi zrozumienie opisanych treści.
Parametry:
Autor:
Barbara Cymańska-Garbowska, Danuta Witrykus, Grze
Wydawnictwo:
WSiP
Stron:
240
Rok wydania:
2020
Oprawa:
broszurowa
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: