🎉 Szybka wysyłka książek, zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! 🌼 Czerwcowa promocja! Zyskaj 5% rabatu z kodem LATO5 – tylko do końca czerwca! 🌼Obowiązuje darmowa wysyłka dla zamówień powyżej 500 zł. 🎉
-
Kategorie
-
Strefa Inspiracji
- Albumy
- Artykuły dla niemowląt
- Artykuły szkolne i papiernicze
- Atlasy
- Dla dzieci
- Dla zwierząt
- Do nauki zawodu
- Dom i ogród
- Elektronika
- Encyklopedie
- Gry
- Języki obce
- Kalendarze
- Karnety i pocztówki
- Kodeksy
- Komiksy
- LEGO(R)
- Lektury
- Literatura
- Literatura obcojęzyczna
- Logopedia i pedagogika
- Modelarstwo
- Multimedia
- Oferta Nagrodowa
- Oferta Świąteczna
- Party
- Podróże
- Podręczniki
- Podręczniki akademickie
- Pomoce edukacyjne
- Poradniki metodyczne
- Prasa
- Prawo Jazdy
- Sport i rekreacja
- Słowniki
- Tekstylia
- Upominki
- Zabawki
- E-booki w j. polskim
- E-books in english
-
Strefa Inspiracji
- Promocje
- Nowości
- Blog
- Kontakt
-
Kategorie
-
Albumy
-
Artykuły dla niemowląt
-
Artykuły szkolne i papiernicze
-
Atlasy
-
Dla dzieci
-
Dla zwierząt
-
Do nauki zawodu
-
Dom i ogród
-
Elektronika
-
Encyklopedie
-
Gry
-
Języki obce
-
Kalendarze
-
Karnety i pocztówki
-
Kodeksy
-
Komiksy
-
LEGO(R)
-
Lektury
-
Literatura
-
Literatura obcojęzyczna
-
Logopedia i pedagogika
-
Modelarstwo
-
Multimedia
-
Oferta Nagrodowa
-
Oferta Świąteczna
-
Party
-
Podróże
-
Podręczniki
-
Podręczniki akademickie
-
Pomoce edukacyjne
-
Poradniki metodyczne
-
Prasa
-
Prawo Jazdy
-
Sport i rekreacja
-
Słowniki
-
Tekstylia
-
Upominki
-
Zabawki
Strefa Inspiracji -
- Promocje
- Nowości
- Blog
- Kontakt
-
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-



Zarządzanie kampanią reklamową Kwal. PGF.08. cz.1
- Paczkomaty InPost 9.99
- Kurier 12.99
Podręcznik to kompendium wiedzy na temat planowania, sprzedaży i realizowania efektywnych kampanii reklamowych, opracowany zgodnie z podstawą programową do zawodu technik reklamy.
Część pierwsza publikacji omawia treści dotyczące technik kreatywnych w procesie powstawania reklamy (pomaga poznać podstawy kreatywności i techniki twórczego myślenia) i stopniowo wprowadza w najważniejsze zagadnienia. Skrupulatnie wyjaśnia zagadnienia związane z psychologią reklamy (komunikacja w reklamie, analiza zachowania konsumenta, kolor i kształt jako narzędzia) i zapoznaje z etyką (skupia się m.in. na analizie reklamy przez pryzmat archetypów kulturowych) oraz przepisami prawa dotyczącymi reklamy.
Podręcznik kładzie szczególny nacisk na strategię komunikacji marki (cele i grupa docelowa komunikacji, potrzeby konsumentów, główny przekaz reklamy, komunikowane korzyści konsumenckie, osobowość marki, charakter i ton przekazu, tworzenie briefu) i plan kampanii reklamowej (cele kampanii reklamowej, tworzenie strategii reklamowych, etapy i budżet kampanii reklamowej, plan mediów, optymalizacja parametrów kampanii medialnej).
Publikacja przybliża również tematykę sprzedaży kampanii reklamowej (analiza potrzeb i planu kampanii reklamowej, prezentacja sprzedażowa, obrona projektu) i zarządzania informacją w kampanii reklamowej (gromadzenie, analiza, synteza i udostępnianie informacji).
Wszystkie trudne definicje są dla ułatwienia zebrane w jednym miejscu w słowniczku pojęć. W przyswajaniu wszystkich informacji pomagają liczne zdjęcia, schematy i tabele (łącznie ponad 150). Podstawowe definicje są wyróżnione graficznie (ZAPAMIĘTAJ). Teoria jest zobrazowana praktycznymi odniesieniami w tabelach PRZYKŁAD. CIEKAWOSTKI pomagają rozszerzyć wiedzę i rozbudzić zainteresowanie.
-
Polecane
-
Podobne produkty