🎉 Szybka wysyłka książek, zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! 🌼 Czerwcowa promocja! Zyskaj 5% rabatu z kodem LATO5 – tylko do końca czerwca! 🌼Obowiązuje darmowa wysyłka dla zamówień powyżej 500 zł. 🎉

Stymulacja prawej i lewej półkuli 5 Analiza i syn.

Symbol: 9788361022251
Dostępność: Średnia dostępność
35.78
33.99 cena z kodem: LATO5
szt.
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
9.99
  • Paczkomaty InPost 9.99
  • Kurier 12.99
Agnieszka Bala - Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli MózguZeszyt ćwiczeń 5 -
Analiza i synteza wzrokowa, materiał atematyczny Zeszyty ćwiczeń z serii "
Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu" są przeznaczone dla dzieci:-
zagrożonych dysleksją- ze skrzyżowaną lateralizacją- z trudnościami w nauce
językaZadania zawarte w książeczce uczą linearnego, sekwencyjnego analizowania
materiału atematycznego, precyzji posługiwania się dominującą ręką, rozwijają
przede wszystkim mechanizmy lewopółkulowe, rozwijają koordynację wzrokowo-
ruchową, przygotowują do nauki pisania, postrzegania kierunku zgodnym z
kierunkiem czytania.Dziecko ma za zadanie zamalować kwadrat, narysować kółko lub
kreskę w kwadracie.Ważne jest by dziecko analizowało wzór kwadrat po kwadracie,
od strony lewej do prawej, rozpoczynając od górnej linii, przechodząc do
następnej, zgodniez kierunkiem czytania.Dziecko powinno:- zamalować kwadrat
kreskami pionowymi- rysować kółko kreśląc linię w przeciwną stronę do ruchu
wskazówek zegara- rysować kreski od górnego rogu kwadratuZadania rozwijają
umiejętności wzrokowe, motoryczne, sekwencyjne, pamięć oraz koordynację
wzrokowo-ruchową.Ćwiczenia te są przydatne w terapii logopedycznej,
reedukacyjnej.Zeszyty te można wykorzystać do codziennej pracy z dzieckiem, w
przedszkolu i w szkole.
Parametry:
Autor:
Agnieszka Bala
Wydawnictwo:
Arson
Stron:
88
Rok wydania:
2011
Oprawa:
broszurowa
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: