🎉 Szybka wysyłka książek, zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! 🌼 Czerwcowa promocja! Zyskaj 5% rabatu z kodem LATO5 – tylko do końca czerwca! 🌼Obowiązuje darmowa wysyłka dla zamówień powyżej 500 zł. 🎉

Prawo mediów

Symbol: 9788382355239
Dostępność: Mało
79.16
75.2 cena z kodem: LATO5
szt.
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
9.99
  • Paczkomaty InPost 9.99
  • Kurier 12.99
Najważniejsze zagadnienia związane z funkcjonowaniem szeroko rozumianych
mediów: prasy, telewizji, radia i Internetu.
W podręczniku omówiono:
zasadę wolności wypowiedzi,
regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w
tym dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie,
przekaz medialny w mediach,
ochronę dóbr osobistych w działalności mediów oraz
odpowiedzialności za treści medialne.
Poruszono także takie zagadnienia jak ochrona dzieci przed szkodliwymi dla
nich treściami dostępnymi w mediach czy nowe zjawiska związane z mediami:
trolling, postprawdę, fake news,
deepfakes.
Rozwój nowych technologii powoduje powstawanie nowych zjawisk, a otoczenie
technologiczne podlega ciągłym i dynamicznym zmianom. Wymaga to przyjrzenia się
tym procesom. W interesie każdego państwa i każdego obywatela leży dysponowanie
skutecznym potencjałem bezpieczeństwa, zapewniającym gotowość i zdolność do
zapobiegania zagrożeniom występującym w przestrzeni informacyjnej.
Mamy nadzieję, że zawarte w poszczególnych rozdziałach rozważania przyczynią
się także do szerszej dyskusji na temat istotnych, a budzących kontrowersje
zagadnień prawa mediów.
Parametry:
Autor:
dr hab. Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz, prof.
Wydawnictwo:
C.H. Beck
Stron:
250
Rok wydania:
2022
Oprawa:
broszurowa
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: