🎉 Szybka wysyłka książek, zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! 🌼 Czerwcowa promocja! Zyskaj 5% rabatu z kodem LATO5 – tylko do końca czerwca! 🌼Obowiązuje darmowa wysyłka dla zamówień powyżej 500 zł. 🎉

Lubię ładnie pisać - ćw. do kaligrafii cz.1

Symbol: 9788383096728
Dostępność: Duża dostępność
34.02
32.32 cena z kodem: LATO5
szt.
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
9.99
  • Paczkomaty InPost 9.99
  • Kurier 12.99

Ćwiczenia do kaligrafii liter łacińskich i polskich znaków znajdujące się w tym zeszycie można wykorzystać w trakcie lekcji, zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, wyrównawczych oraz podczas pracy indywidualnej z dzieckiem.

Każda karta pracy zaczyna się rysunkiem, którego kontur uczeń powinien poprawić.

Jest to wstępne ćwiczenie grafomotoryczne, poprzedzające naukę pisania liter.

Kolejność zadań została ustalona według wzrastającego stopnia trudności.

Najpierw uczeń pisze po wzorze literopodobnym umieszczonym w powiększonej liniaturze.

Następnie kreśli litery po śladzie (najpierw wykonanym ciągłą linią, potem przerywaną).

Dopiero po ćwiczeniach przygotowujących dziecko pisze litery, sylaby i wyrazy w potrójnej liniaturze.

W zeszycie znajduje się również innowacyjna dla tego typu ćwiczeń do kaligrafii jednoczesna nauka pisania liter, wyrazów, prostych zdań i cyfr w kratkach.

Aby umożliwić dzieciom samodzielną pracę i samokontrolę podczas wykonywania ćwiczeń, wprowadzono system kropek, strzałek, grotów i cyfr, które wskazują miejsce rozpoczęcia pisania, jego kierunek i kolejność ruchów.

Podpowiedzi te są stopniowo wycofywane.

W części 2 niniejszej pozycji znajdują się ćwiczenia w kaligrafii liter łacińskich i polskich znaków, zmiękczeń i dwuznaków.

Parametry:
Autor:
Agnieszka Czerkas-Polit, Katarzyna Sirak-Stopińska
Wydawnictwo:
Harmonia
Stron:
64
Rok wydania:
2025
Oprawa:
broszurowa
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: