🎉 Szybka wysyłka książek, zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! 🌼 Czerwcowa promocja! Zyskaj 5% rabatu z kodem LATO5 – tylko do końca czerwca! 🌼Obowiązuje darmowa wysyłka dla zamówień powyżej 500 zł. 🎉

Terroryści w sieci. Media społecznościowe w...

Symbol: 9788396022868
Dostępność: Mało
92.98
88.33 cena z kodem: LATO5
szt.
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
9.99
  • Paczkomaty InPost 9.99
  • Kurier 12.99

Jedną z istotnych cech współczesnego terroryzmu jest aktywne wykorzystanie nowoczesnych technologii informacyjnych do prowadzenia działań o charakterze propagandowym i dezinformacyjnym. Dotyczy to przede wszystkim mediów społecznościowych, które umożliwiają organizacjom terrorystycznym docieranie do odbiorców na masową skalę, przy czym krąg odbiorców obejmuje zarówno potencjalnych zwolenników i sympatyków, członków organizacji, jak też społeczeństw demokratycznych. Dlatego też podjęta w publikacji problematyka zasługuje na szczególną uwagę.

Dr hab. Tomasz Aleksandrowicz

Niesłychany rozwój technologiczny w obszarze komunikacji, jaki się dokonał w ciągu ostatnich dwóch trzech dekad, z jednej strony został skonsumowany w obszarach rozwoju ekonomicznego, społecznego, bezpieczeństwa, a z drugiej strony stał się potężną bronią w rękach terrorystów. Docenili oni bowiem korzyści, jakie płyną z możliwości dotarcia do umysłów milionów ludzi na całym świecie, wykorzystując najnowsze zdobycze komunikacji elektronicznej w swojej działalności propagandowej. Niewątpliwie tzw. Państwo Islamskie stało się niesławnym liderem w posługiwaniu się narzędziem w aktywności propagandowej. Przeprowadzenie badań naukowych w tym obszarze należy postrzegać pozytywnie.

Prof. dr hab. Kuba Jałoszyński

Parametry:
Autor:
Sylwia Gliwa
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Towarzystwa Wiedzy Obronnej
Stron:
348
Rok wydania:
2021
Oprawa:
broszurowa
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: