🎉 Szybka wysyłka książek, zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! 🌼 Czerwcowa promocja! Zyskaj 5% rabatu z kodem LATO5 – tylko do końca czerwca! 🌼Obowiązuje darmowa wysyłka dla zamówień powyżej 500 zł. 🎉

Obsługa klientów w gastr. Kwal. T.15.3 ćw REA-WSiP

Symbol: 9788302150418
Dostępność: Mało
107.84
102.45 cena z kodem: LATO5
szt.
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
9.99
  • Paczkomaty InPost 9.99
  • Kurier 12.99
Publikacja zawiera zadania i ćwiczenia skorelowane z podręcznikiem Usługi gastronomiczne, których zadaniem jest usystematyzowanie i utrwalenie wiedzy i umiejętności wchodzących w skład trzeciej części kwalifikacji T.15 (Planowanie i wykonywanie usług gastronomicznych).
Ćwiczenia dotyczą takich zagadnień, jak: działalność zakładów gastronomicznych, marketing i planowanie usług gastronomicznych, promowanie usług gastronomicznych, koszty usług gastronomicznych, wyposażenie do obsługi gości, przygotowanie pracowników i sali do obsługi gości, podejmowanie gości w restauracji, metody obsługi gości, planowanie i organizowanie przyjęć okolicznościowych przyjęć stojących i bufetowych, zasiadanych, mieszanych i bufetów zasiadanych, planowanie i organizacja szkoleń, konferencje oraz imprezy cateringowe, planowanie i organizacja przyjęć dyplomatycznych, zasady BHP w zakładzie gastronomicznym.
Parametry:
Autor:
Renata Szajna, Danuta Ławniczak
Wydawnictwo:
WSiP
Stron:
408
Rok wydania:
2019
Oprawa:
broszurowa
Format:
20,5x28,5 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: