🎉 Szybka wysyłka książek, zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! 🌼 Czerwcowa promocja! Zyskaj 5% rabatu z kodem LATO5 – tylko do końca czerwca! 🌼Obowiązuje darmowa wysyłka dla zamówień powyżej 500 zł. 🎉

Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

Symbol: 9788381025119
Dostępność: Mało
74.46
70.74 cena z kodem: LATO5
szt.
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
9.99
  • Paczkomaty InPost 9.99
  • Kurier 12.99
Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości w opiece zdrowotnej, wpływa na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta i jednocześnie ułatwia oraz wspomaga pracę pracowników służby zdrowia.
Książka dla kadry zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, lekarzy, personelu medycznego oraz wszystkich mających wpływ na działalność służby zdrowia. Jej celem jest uzmysłowienie, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.
Parametry:
Autor:
Krzysztof Opolski, Grażyna Dykowska, Monika Możdż
Wydawnictwo:
CeDeWu
Stron:
244
Rok wydania:
2021
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: