🎉 Szybka wysyłka książek, zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! 🌼 Czerwcowa promocja! Zyskaj 5% rabatu z kodem LATO5 – tylko do końca czerwca! 🌼Obowiązuje darmowa wysyłka dla zamówień powyżej 500 zł. 🎉

Radio. Community - Challenges - Aesthetics

Symbol: 9788377843215
Dostępność: Mało
53.30
50.63 cena z kodem: LATO5
szt.
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
9.99
  • Paczkomaty InPost 9.99
  • Kurier 12.99
Within the area of media studies the radio seems relatively neglected. It is television, Internet and its applications, or even the press, though declining but still important, that the gather much more attention. The radio - despite its wide reach and new Internet forms - appears to be secondary medium; accompanying to daily activites, but second to television. Nonetheless it is fascinating in its metamorphoses. This monograph although originates from social and human sciences is of interdisciplinary character. It introduces terminology, concepts and methods both from sociology, media and cultural studies, anthropology. The book includes a number of papers that regard content analysis, radio program structure, its functioning, actions and perception. They are usesful in many ways: as an opportunity to exchange experience on the international level and as a contribution to debate over radio practice.
Parametry:
Autor:
Grażyna Stachyra
Wydawnictwo:
UMCS
Stron:
306
Rok wydania:
2013
Oprawa:
broszurowa
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: