🎉 Szybka wysyłka książek, zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! 🌼 Czerwcowa promocja! Zyskaj 5% rabatu z kodem LATO5 – tylko do końca czerwca! 🌼Obowiązuje darmowa wysyłka dla zamówień powyżej 500 zł. 🎉

Pracownia obsługi klientów. Kwalifikacja T.15

Symbol: 9788302150456
Dostępność: Mało
115.21
109.45 cena z kodem: LATO5
szt.
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
9.99
  • Paczkomaty InPost 9.99
  • Kurier 12.99
Publikacja pomaga opanować praktyczne umiejętności w zakresie trzeciej części kwalifikacji T.15 (Planowanie i wykonywanie usług gastronomicznych). Każdy rozdział zawiera krótkie wprowadzenie, przypominające podstawowe wiadomości, i karty pracy z zadaniami i ćwiczeniami.
Publikacja proponuje różnorodne ćwiczenia wzbogacone licznymi ilustracjami od zadań praktycznych, które uczeń ma wykonywać w czasie zajęć w szkolnej pracowni, poprzez uzupełniania tekstu, pytania otwarte i zamknięte, po propozycje projektów do realizowanie w trakcie wycieczek lub praktyk zawodowych. Książka kładzie nacisk na uważne wykonywanie zadań, zachęca ucznia do wnikliwej samooceny i skłania do wyciągania wniosków. Pracownia pomyślana jest jako podręcznik do praktycznej nauki zawodu, który ułatwi zastosowanie zdobytej na zajęciach teoretycznej wiedzy w praktyce. Publikacja może też stanowić cenny materiał powtórzeniowy dla osób przystępujących eksternistycznie do egzaminów.
Parametry:
Autor:
Piotr Dominik
Wydawnictwo:
WSiP
Stron:
168
Rok wydania:
2021
Oprawa:
broszurowa
Format:
20,5x28,5 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: