🎉 Szybka wysyłka książek, zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! 🌼 Czerwcowa promocja! Zyskaj 5% rabatu z kodem LATO5 – tylko do końca czerwca! 🌼Obowiązuje darmowa wysyłka dla zamówień powyżej 500 zł. 🎉

Matematyka SP 5/2 ćw. WSIP

Symbol: 9788302173066
Dostępność: Mało
25.39
24.12 cena z kodem: LATO5
szt.
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
9.99
  • Paczkomaty InPost 9.99
  • Kurier 12.99
Druga część zeszytu ćwiczeń Matematyka do klasy 5 zawiera dobre i sprawdzone rozwiązania metodyczne, takie jak bezpośredni język poleceń czy metody aktywizujące, co rozwija zainteresowanie przedmiotem, rozbudza kreatywność, kształtuje samodzielność i umiejętność pracy zespołowej, uczy posługiwania się nowoczesną technologią. W zeszycie znajdują się zadania o różnym stopniu trudności i różnej formie: otwarte i zamknięte, wykorzystujące liczne formy przekazu (schematy, tabele, grafiki), wiążące się z analizą tekstu.
Zeszyt dostosowany do nowej podstawy programowej.
W tym zeszycie naukę rozpoczynamy od geometrii Wielokąty, żeby wrócić do arytmetyki Ułamki dziesiętne. Działania na ułamkach dziesiętnych, i kończymy geometrią Figury geometryczne. Skala i plan.
Dzięki zeszytowi ćwiczeń każdy uczeń klasy czwartej:
rozwinie swoje umiejętności matematyczne,
poczuje smak sukcesu gwarantuje to duży wybór zadań łatwiejszych i trudniejszych,
wyćwiczy umiejętność rozwiązywania różnych typów zadań.
Na końcu każdego działu przygotowano zestaw zadań na powtórzenie Czy już to umiem?
W zeszycie dodatkowo zamieszczono wkładkę z elementami do wycinania, które ułatwią naukę.
Działy w zeszycie ćwiczeń:
Wielokąty
Ułamki dziesiętne. Działania na ułamkach dziesiętnych
Figury geometryczne. Skala i plan. Bryły
Parametry:
Autor:
Barbara Dubiecka-Kruk, Piotr Piskorski, Anna Dubi
Wydawnictwo:
WSiP
Stron:
104
Rok wydania:
2018
Oprawa:
etui kartonowe
Format:
17x24 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: