Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! Chcesz złożyć zamówienie z dostawą do inego kraju UE? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-



Rynek turystyczny. Struktura, procesy, tendencje
Symbol:
Dostępność:
Mało
3
szt.
70.07
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu:
24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
- Paczkomaty InPost 15.99
- Kurier 16.99
Kod kreskowy:
EAN:
9788380858589
Przeprowadzono w niej analizę struktury podmiotowej i przedmiotowej rynku turystycznego, omówiono działalność dostawców ofert turystycznych (przedsiębiorstw turystycznych i destynacji turystycznych) oraz popyt turystyczny i zachowania rynkowe konsumentów turystycznych. Szczególne miejsce zajmuje problematyka podaży turystycznej, w tym produktu turystycznego oraz koncepcja oferty turystycznej. W szerokim ujęciu przedstawiono politykę turystyczną, wraz z jej układem strukturalnym i kierunkami jej rozwoju oraz szczegółowymi rozwiązaniami regulacyjnymi, dotyczącymi rynku touroperatorskiego w Unii Europejskiej, oddziaływanie państwa na turystykę społeczną, fundusze Unii Europejskiej w gospodarce turystycznej.
Zagadnienia dotyczące procesów kształtowania rynku turystycznego obejmują problemy mikroekonomiczne oraz dotyczące zarządzania podmiotami, w tym działalność marketingową, markę turystyczną, nowoczesne technologie, innowacje oraz strategie na rynku turystycznym. W pracy wskazano na aktualne problemy ekonomiczne, społeczne, polityczne, organizacyjne, technologiczne kształtujące funkcjonowanie rynku turystycznego. Oparto je na aktualnym stanie prawnym, dotyczącym regulacji rynku turystycznego, obowiązującym w krajach Unii Europejskiej i w Polsce od 1 lipca 2018 roku.
Aleksander Panasiuk - prof. dr hab. nauk ekonomicznych. Pracownik dydaktyczno-naukowy Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, profesor na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej w Instytucie Przedsiębiorczości. Od 1999 roku głównym obszarem zainteresowań naukowych są ekonomiczne zagadnienia turystyki. Autor ponad 400 publikacji naukowych w tym ok. 30 monografii naukowych (autorskich i współautorskich) z zakresu: ekonomiki turystyki, zarządzania w turystyce, ekonomiki usług, marketingu usług, polityki społeczno-gospodarczej, polityki regionalnej, zarządzania jakością. Prezes Zarządu Oddziału Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego w Szczecinie, członek Prezydium Zarządu Krajowego PTE w Warszawie. Ponadto członek: Stowarzyszenia Ekspertów Turystyki, Stowarzyszenia Zbiorowego Zarządzania Prawami Autorskimi Twórców Dzieł Naukowych i Technicznych „KOPIPOL" oraz członek-założyciel Euro-Asia Tourism Studies Association (EATSA).
Wysokość:
250 mm
Szerokość:
176 mm
Wydawnictwo:
Difin
Autor:
Aleksander Panasiuk
Rok wydania:
2019
Liczba stron:
374
Oprawa:
miękka
Format:
17.6 x 25.0 cm
Numer ISBN:
978-83-8085-858-9
Data premiery:
2019-05-14
Dane producenta
Difin sp z o.o.
ul. F. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa
Poland
info@difin.pl
-
Polecane
-
Podobne produkty
66.58