Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! Chcesz złożyć zamówienie z dostawą do inego kraju UE? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-






Myślenie pożyteczne, czyli zielony kciuk innowacyjności
Symbol:
Dostępność:
Średnia dostępność
25
szt.
60.42
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu:
24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
- Paczkomaty InPost 15.99
- Kurier 16.99
Kod kreskowy:
EAN:
9788382944082
Dlaczego enzym wyizolowany z organizmu, który żyje we wrzącej wodzie, okazuje się zbawieniem w badaniach DNA, a bez nich nie da się rozwikłać mnóstwa zagadek kryminalnych? Co ma wspólnego maszyna tkacka z komputerem oraz dlaczego jedzenie sproszkowanych larw pleśniakowca lśniącego ma dużo sensu? Czy jest granica mocy procesorów komputerowych, skoro upchnięto już 183 miliony tranzystorów na jednym milimetrze kwadratowym procesora (milion razy więcej niż pół wieku temu), a sam tranzystor jest niewiele większy niż kilka atomów. A dlaczego firmy wolą pływać w błękitnym oceanie a nie w czerwonym, co nie jest takie łatwe, bo trzeba go najpierw stworzyć? Dlaczego poszukiwanie najlepszego rozwiązania jest jak wędrówka po górach, ale z zawiązanymi oczami? No i co wspólnego mają Darwin i Alicja w Krainie Czarów z innowacyjną przedsiębiorczością?
Myślenie pożyteczne, czyli zielony kciuk innowacyjności mówi o tym wszystkim. To książka o tym, jak tworzyć klimat, w którym ludzie myślą innowacyjnie, jak tworzyć innowacyjne modele biznesowe, jak rozumieć prawa rozwoju technologii, jak odplątać wpływy ideologii i polityki od innowacyjności oraz jak zagwarantować wysoką jakość B+R (czyli badań i rozwoju), bez czego nie ma szans na innowacje.Każdy aspekt funkcjonowania organizacji dowolnego rodzaju (firmy, urzędu, uczelni, fundacji) powinien być nieustannie wymyślany na nowo. Ale jak to zrobić? Jak stworzyć sytuacje, w której ludzie wprost zakipią od pomysłów? A jednocześnie jak tę naszą kreatywność zmienić w produkty lub usługi. Aby jednak były one użyteczne dla odbiorców, musimy przestrzegać zasad dobrego dizajnu, który ma swoje reguły (takie jak „mniej to więcej") i warto pod tym względem podglądać mistrzów. A więc tak jak w ogrodnictwie zielony kciuk innowacyjności powinien dotknąć, czyli poddać reinwencji, model biznesowy na poziomie indywidualnych osób, organizacji (czyli firm albo urzędów), regionów lub całych krajów.
Wydawnictwo:
Impuls
Autor:
Michał Jasieński
Rok wydania:
2025
Liczba stron:
404
Oprawa:
miękka
Format:
16.0 x 23.5 cm
Numer ISBN:
978-83-8294-408-2
Data premiery:
2025-01-30
Dane producenta
Oficyna Wydawnicza "Impuls"
ul. Fatimska 53 b
31-831 Kraków
Poland
48506624220
pawel.glowiak@impulsoficyna.com.pl
-
Polecane
-
Podobne produkty
66.58