Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! Chcesz złożyć zamówienie z dostawą do inego kraju UE? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-



Makroekonomia. Zbiór zadań
Symbol:
Dostępność:
Mało
1
szt.
52.35
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu:
24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
- Paczkomaty InPost 15.99
- Kurier 16.99
Kod kreskowy:
EAN:
9788320824209
Makroekonomia pod redakcją Alojzego Z. Nowaka i Tomasza Zalegi.
Podstawowym jego celem jest ułatwienie studentom samodzielnej nauki makroekonomii. Zbiór zadań ma im pomóc w sprawdzeniu zdobytej wiedzy, a także ułatwić kształtowanie podstawowych umiejętności ekonomicznych - wnioskowania oraz testowania hipotez.
Struktura zbioru zadań odpowiada w pełni strukturze podręcznika głównego. Opracowanie zostało podzielone na cztery części, które zawierają łącznie 19 rozdziałów merytorycznych - od zagadnień wprowadzających w problematykę makroekonomii, poprzez funkcjonowanie gospodarki w krótkim i długim okresie, po zagadnienia gospodarki światowej i problemy globalizacji. Przedstawiony zakres wiedzy okrywa się z programem nauczania makroekonomii realizowanym w większości uczelni ekonomicznych w kraju.
W gronie autorów książki są pracownicy naukowi z dużym doświadczeniem dydaktycznym,
reprezentujący najznamienitsze ośrodki naukowe z całej Polski: Uniwersytet Warszawski, Szkołę
Główną Handlową w Warszawie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Uniwersytet
Ekonomiczny w Poznaniu i Uniwersytet Łódzki.
Książka jest adresowana głównie do studentów wyższych uczelni na kierunkach ekonomicznych, ale może również stanowić cenne źródło wiedzy dla studentów informatyki, prawa i administracji, socjologii, politologii, europeistyki, polityki społecznej czy dziennikarstwa i komunikacji
społecznej. Zainteresuje też słuchaczy studiów podyplomowych, doktorantów, pracowników
naukowych oraz praktyków gospodarczych.
Wysokość:
250 mm
Szerokość:
176 mm
Wydawnictwo:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Autor:
Alojzy Nowak, Tomasz Zalega
Rok wydania:
2020
Liczba stron:
320
Oprawa:
miękka
Format:
17.6 x 25.0 cm
Numer ISBN:
978-83-208-2420-9
Data premiery:
2020-12-10
-
Polecane
-
Podobne produkty
66.58