Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! Chcesz złożyć zamówienie z dostawą do inego kraju UE? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-



E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Symbol:
Dostępność:
Mało
1
szt.
66.24
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu:
24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
- Paczkomaty InPost 15.99
- Kurier 16.99
Kod kreskowy:
EAN:
9788381020695
W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
? Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
? Co to jest marketing internetowy?
? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
Wydawnictwo:
CeDeWu
Autor:
Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola
Rok wydania:
2018
Liczba stron:
170
Oprawa:
miękka
Format:
16.5 x 23.5 cm
Numer ISBN:
9788381020695
Data premiery:
2018-03-21
-
Polecane
-
Podobne produkty
57.65