Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! Chcesz złożyć zamówienie z dostawą do inego kraju UE? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-



Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie
Symbol:
Dostępność:
Mało
1
szt.
56.03
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu:
24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
- Paczkomaty InPost 15.99
- Kurier 16.99
Kod kreskowy:
EAN:
9788380859555
W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu. Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie firmy, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero czy Drutex. Materiał wieńczy bardzo dokładna, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki.
Wysokość:
250 mm
Szerokość:
176 mm
Wydawnictwo:
Difin
Autor:
Dariusz Tworzydło
Rok wydania:
2019
Liczba stron:
204
Oprawa:
miękka
Format:
17.6 x 25.0 cm
Numer ISBN:
978-83-8085-955-5
Data premiery:
2019-11-04
Dane producenta
Difin sp z o.o.
ul. F. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa
Poland
info@difin.pl
-
Polecane
-
Podobne produkty
40.88
57.22
41.57