Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! Chcesz złożyć zamówienie z dostawą do inego kraju UE? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-



Współczesne media. Tom 1. Współczesne dyskursy medialne
Symbol:
Dostępność:
Mało
1
szt.
41.82
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu:
24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
- Paczkomaty InPost 15.99
- Kurier 16.99
Kod kreskowy:
EAN:
9788322795712
Ze Wstępu
„Współcześnie coraz trudniej odróżnić informację i dezinformację, fakty i fake newsy. Bywa, że wiedza jest traktowana jako opinia, którą można zignorować, a opinie, które powinno się zignorować jako wiedza. Nicią Ariadny w tym medialnym labiryncie jest nauka, w tym interdyscyplinarne badania, których efekty przedstawia monografia Współczesne media. Współczesne dyskursy medialne. Zawarte w niej artykuły zasługują na uwagę nie tylko ze względu na ich wartość merytoryczną, ale też przydatność w pogłębianiu kompetencji medialnych, bez których XXI wiek może stać się dla niektórych nowym średniowieczem".
Z recenzji prof. dr hab. Aliny Naruszewicz-Duchlińskiej
Wysokość:
250 mm
Szerokość:
175 mm
Wydawnictwo:
UMCS Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Autor:
Praca zbiorowa
Rok wydania:
2022
Liczba stron:
318
Oprawa:
miękka
Format:
17.5x25.0 cm
Numer ISBN:
978-83-227-9571-2
Data premiery:
2022-06-03
Dane producenta
WydawnictUniwersytetu Marii-Curie Skłodowskiej w Lublinie
Ul. Radziszewskiego 11
20-031 Lublin
Poland
wydawnictwo@umcs.eu
-
Polecane
-
Podobne produkty
46.90