🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! Chcesz złożyć zamówienie z dostawą do inego kraju UE? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!

Współczesne media T.2 Wartości mediów

Dostępność: Mało
46.68
szt.
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
  • Paczkomaty InPost 15.99
  • Kurier 16.99
Publikacja pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury jest piątą publikacją, ukazującą się w serii `Współczesne media`, której nadrzędnym tematem jest aksjologiczny kontekst przekazu medialnego. Autorzy zawartych w tomie artykułów wypowiedzieli się przede wszystkim o wartości mediów rozumianej jako ich znaczenie w komunikacji społecznej oraz o wartości(i przewartościowaniu) form i gatunków medialnych. Niniejszy tom jest połączeniem rozważań teoretycznych z propozycjami zastosowania metodologii nauk humanistycznych w refleksji dotyczącej wartości mediów. 
Parametry:
Wydawnictwo:
UMCS Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Autor:
Iwona Hofman (red.), Danuta Kępa-Figura (red.)
Rok wydania:
2021
Liczba stron:
240
Oprawa:
broszurowa
Format:
17x24 cm
Data premiery:
2021-04-17

Dane producenta

WydawnictUniwersytetu Marii-Curie Skłodowskiej w Lublinie
Ul. Radziszewskiego 11
20-031 Lublin
Poland

wydawnictwo@umcs.eu

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: