🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! 🌼 Majowa promocja! Zyskaj 5% rabatu z kodem MAJ5 – tylko do końca maja! 🌼
-
Kategorie
- Strefa Inspiracji
-
Czytaj, Graj, Odkrywaj
- Zabawki
- Literatura
- Sport i rekreacja
- Artykuły szkolne i papiernicze
- Artykuły dla niemowląt
- Gry
- Party
- Multimedia
- Kodeksy
- Modelarstwo
- Albumy
- LEGO(R)
- Oferta Świąteczna
- Logopedia i pedagogika
- Dla dzieci
- Pomoce edukacyjne
- Upominki
- Podróże
- Tekstylia
- Literatura obcojęzyczna
- Języki obce
- Podręczniki akademickie
- Komiksy
- Dom i ogród
- Dla zwierząt
- Kalendarze
- Podręczniki
- Prawo Jazdy
- Lektury
- Elektronika
- Encyklopedie
- Słowniki
- Atlasy
- Do nauki zawodu
- Karnety i pocztówki
- Poradniki metodyczne
- Oferta Nagrodowa
- Pozostałe
-
Magiczna Przestrzeń
- Literatura
- Zabawki
- Dla dzieci
- Pomoce edukacyjne
- Artykuły szkolne i papiernicze
- Gry
- LEGO(R)
- Komiksy
- Logopedia i pedagogika
- Podręczniki
- Literatura obcojęzyczna
- Języki obce
- Multimedia
- Do nauki zawodu
- Podręczniki akademickie
- Albumy
- Oferta Nagrodowa
- Oferta Świąteczna
- Lektury
- Atlasy
- Kalendarze
- Upominki
- Podróże
- Sport i rekreacja
- Tekstylia
- Encyklopedie
- Artykuły dla niemowląt
- Party
- Karnety i pocztówki
- Poradniki metodyczne
- Dla zwierząt
- Dom i ogród
- Kodeksy
- Prawo Jazdy
- Elektronika
- Słowniki
- Prasa
- Modelarstwo
- Pozostałe
- E-booki w j. polskim
- E-books in english
- Promocje
- Nowości
- Blog
- Kontakt
-
Kategorie
-
Zabawki
-
Literatura
-
Sport i rekreacja
-
Artykuły szkolne i papiernicze
-
Artykuły dla niemowląt
-
Gry
-
Party
-
Multimedia
-
Kodeksy
-
Modelarstwo
-
Albumy
-
LEGO(R)
-
Oferta Świąteczna
-
Logopedia i pedagogika
-
Dla dzieci
-
Pomoce edukacyjne
-
Upominki
-
Podróże
-
Tekstylia
-
Literatura obcojęzyczna
-
Języki obce
-
Podręczniki akademickie
-
Komiksy
-
Dom i ogród
-
Dla zwierząt
-
Kalendarze
-
Podręczniki
-
Prawo Jazdy
-
Lektury
-
Elektronika
-
Encyklopedie
-
Słowniki
-
Atlasy
-
Do nauki zawodu
-
Karnety i pocztówki
-
Poradniki metodyczne
-
Oferta Nagrodowa
-
Pozostałe
-
Literatura
-
Zabawki
-
Dla dzieci
-
Pomoce edukacyjne
-
Artykuły szkolne i papiernicze
-
Gry
-
LEGO(R)
-
Komiksy
-
Logopedia i pedagogika
-
Podręczniki
-
Literatura obcojęzyczna
-
Języki obce
-
Multimedia
-
Do nauki zawodu
-
Podręczniki akademickie
-
Albumy
-
Oferta Nagrodowa
-
Oferta Świąteczna
-
Lektury
-
Atlasy
-
Kalendarze
-
Upominki
-
Podróże
-
Sport i rekreacja
-
Tekstylia
-
Encyklopedie
-
Artykuły dla niemowląt
-
Party
-
Karnety i pocztówki
-
Poradniki metodyczne
-
Dla zwierząt
-
Dom i ogród
-
Kodeksy
-
Prawo Jazdy
-
Elektronika
-
Słowniki
-
Prasa
-
Modelarstwo
-
Pozostałe
Czytaj, Graj, OdkrywajMagiczna Przestrzeń -
- Promocje
- Nowości
- Blog
- Kontakt
-
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-



WHOT! Super Mario
- Paczkomaty InPost 15.99
- Kurier 16.99
WHOT Super Mario
Super Mario i Przyjaciele zachwycają kolejne pokolenie dzieci i dorosłych! Ikona lat dziewięćdziesiątych w nowej odsłonie znalazła się na kartach WHOT! Super Mario. Przyjazna dzieciom gra karciana zajmie zarówno młodszych, jak i starszych. Proste zasady i emocjonująca rozgrywka to świetna zabawa dla całej rodziny i alternatywa dla czasu spędzonego przed ekranami. Sprawdź, jak grać w WHOT! Super Mario.
Jak grać w WHOT! Super Mario?
Celem gry jest pozbycie się wszystkich kart, dopasowując od siebie symbole lub numery. Przed rozpoczęciem gry potasuj talię i rozdaj każdemu graczowi po 6 kart. Z pozostałych utwórz zakryty stos dobierania. Odsłoń pierwszą kartę ze stosu i połóż na środku. Od teraz to stos dopasowania. Pierwszy z graczy musi dołożyć do stosu dopasowania kartę z takim samym symbolem lub numerem. Wyjątkiem jest karta WHOT!, która zastępuje dowolny symbol lub numer. Jeśli gracz nie może dopasować żadnej z kart, pobiera nową kartę ze stosu dobierania. Wygrywa osoba, która jako pierwsza pozbędzie się wszystkich kart.
Wydłużony Nokaut
Klasyczna rozgrywka to za mało? Wypróbuj nokaut - wariant gry, w którym sumuje się punkty. Gdy pierwszy z graczy pozbędzie się kart, pozostałe osoby sumują liczby na swoich kartach. Wynik należy zapisać w dołączonym notesie. Gracze z ilością punktów 100 lub więcej wypadają z dalszej gry! Wygrywa gracz, który najdłużej utrzyma się w rozgrywce.
Zawartość pudełka
- 53 karty z symbolami,
- instrukcja,
- notes z punktacją.
Specyfikacja
liczba graczy: 2 i więcej,
wiek graczy: 5+,
czas gry: 15 min,
język wydania: polski.
Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Dane producenta
WINNING MOVES POLSKA Sp. z o.o.
al. Grunwaldzka 472B
80-309 Gdańsk
Poland
polska@winningmoves.pl
-
Polecane
-
Podobne produkty