Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! Chcesz złożyć zamówienie z dostawą do inego kraju UE? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-



W pustyni i w puszczy. Gra planszowa
Symbol:
Dostępność:
Mało
2
szt.
133.59
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu:
24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
- Paczkomaty InPost 15.99
- Kurier 16.99
Kod kreskowy:
EAN:
5906660580041
Gra jest atrakcyjna graficznie i wykonana z solidnych materiałów, co pozwala na jej wielokrotne wykorzystywanie, a grającym sprawia dużą przyjemność. Zastosowano nowoczesną mechanikę, dzięki której gracz nie zdaje się na los (rzut kostką), ale może zastosować przemyślaną strategię. Aby zagrać, grający nie musi znać powieści „W pustyni i w puszczy". Za znajomość książki jest dodatkowo nagradzany, za brak wiedzy nie jest nigdy karany. Natomiast, jak się okazało, gra zachęciła wielu do samodzielnej lektury.
Grę „W pustyni i w puszczy" przetestowało około 600 dzieci. Oto kilka spostrzeżeń, które przekazali nauczyciele i bibliotekarze:
zastosowanie gry, a więc pozbawionej przymusu zabawy, daje w praktyce szkolnej ciekawe efekty i otwiera nowe możliwości. Rodzi się wiele nowych pomysłów, jak atrakcyjnie wykorzystać proponowane elementy gry.
zwycięzcami zostają często osoby, które nie odnoszą na co dzień sukcesów na lekcjach języka polskiego. Dzięki wygranej zyskują wiarę w siebie i motywację.
gra działała integrująco na grupę i pozwalała wciągnąć do zabawy osoby pozostające zwykle na uboczu, mniej popularne w klasie.
odniesiony sukces i zaciekawienie, jakie wywołuje przyjazna grafika gry i nowoczesna wiedza, przekazana za pomocą QR kodów, skłaniają osoby, które nie lubią czytać do zapoznania się z książką.
bardzo podoba się młodzieży, zaproponowana poprzez platformę wiedzy, możliwość krytycznej lektury powieści, z uwzględnieniem jej kontekstu historycznego i konwencji literackich (pamiętajmy, że powieść ma ponad 100 lat). Młodzi czytelnicy chętnie podejmują dyskusje z autorem (na przykład na temat kolonializmu)
na życzenie nauczycieli do drugiego wydania dodano 28 kart pytań i odpowiedzi, które pozwalają w przyjazny sposób - poprzez zabawę - sprawdzić i utrwalić znajomość tekstu książki.
Pod adresem www.sienkiewicz.promocjaksiazki.pl cały czas dostępna jest bezpłatna platforma wiedzy dotycząca książki Henryka Sienkiewicza i Afryki początku XX wieku. Platforma, poprzez kody QR, jest zintegrowana z grą planszową. Jednak niezależnie od niej, w każdej chwili można sięgnąć po przydatne informacje związane z lekturą, a nauczyciele mogą pobrać nowoczesne scenariusze lekcji.
Zawartość pudełka:
1 plansza z mapą podróży
27 kart bohaterów
28 kart z pytaniami
24 kafle z ilustracjami przygód
34 żetony z zasobami
16 znaczników zasobów
1 sakiewka na żetony
instrukcja
Wiek:
8+
Producent:
Agencja Promocyjna Oko
Data premiery:
2017-04-05
Liczba graczy:
2-4
Czas gry:
45 min.
-
Polecane
-
Podobne produkty
114.32
143.91
114.92
119.84
163.30