Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! 🌼 Majowa promocja! Zyskaj 5% rabatu z kodem MAJ5 – tylko do końca maja! 🌼
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-



Uzależnienia 2.0. Dlaczego tak trudno się oprzeć nowym technologiom
Symbol:
Dostępność:
Mało
2
szt.
53.13
50.47
cena z kodem:
MAJ5
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu:
24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
- Paczkomaty InPost 15.99
- Kurier 16.99
Kod kreskowy:
EAN:
9788323344766
Żyjemy w epoce uzależnień. Obsesyjnie sprawdzamy, czy pojawiła się nowa wiadomość w naszej skrzynce mailowej, nowy wpis na Facebooku albo polubienie na Instagramie. Godzinami oglądamy kolejne odcinki seriali i filmiki na YouTube'ie. Ale przede wszystkim, średnio przez trzy godziny każdego dnia wpatrujemy się w ekrany naszych smartfonów. Prawie połowa z nas nie wyobraża sobie bez nich życia, a dzieci wychowane w świetle ekranów mają kłopoty z budowaniem więzi z rówieśnikami w świecie rzeczywistym.
Adam Alter przekonuje, że w odpowiednich okolicznościach każdy z nas może się uzależnić, a twórcy nowych mediów dbają o to, by takich pokus stworzyć jak najwięcej. Odsłaniając mechanizmy uzależnień behawioralnych, autor wyjaśnia, dlaczego jest nam tak trudno oprzeć się udogodnieniom oferowanym przez współczesne technologie.
Uzależnienia 2.0 tłumaczą, w jaki sposób możemy bardziej świadomie korzystać z nowych mediów, a dzięki temu łatwiej się komunikować, zarządzać finansami i wytyczać granice miedzy pracą a rozrywką. A co najważniejsze, pokazują jak zmniejszyć szkodliwy wpływ nowych uzależnień na zdrowie nasze i naszych dzieci.
„Jak gdyby chcąc jeszcze dobitniej wyrazić swoje przesłanie, Adam Alter napisał książkę, która uzależnia, o tym, skąd się biorą nasze dzisiejsze uzależnienia. Przedstawia w niej fascynującą i pilnie potrzebną analizę jednego z najbardziej niepokojących zjawisk współczesnych czasów".
- Malcolm Gladwell
Adam Alter jest wykładowcą marketingu w Stern School of Business Uniwersytetu Nowojorskiego, pisarzem i publicystą. W 2009 roku obronił doktorat z psychologii społecznej na Uniwersytecie Princeton. Prowadził zajęcia na wielu amerykańskich uczelniach, w tym na Harvardzie, Yale i MIT. Autor książki Siła podświadomości: co wpływa na nasze myśli, odczucia i zachowanie?, która znalazła się na liście bestsellerów dziennika „The New York Times". Współpracuje m.in. z takimi gazetami jak: „The New York Times", „The New Yorker", „The Atlantic", „WIRED", „Slate", „The Washington Post" i „Popular Science".
Wysokość:
240 mm
Szerokość:
170 mm
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Autor:
Adam Alter
Rok wydania:
2018
Liczba stron:
368
Oprawa:
miękka
Format:
17.0 x 24.0 cm
Numer ISBN:
978-83-233-4476-6
Data premiery:
2018-12-05
Dane producenta
Uniwersytet Jagielloński - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Gołębia 24
31-007 Kraków
Poland
biuro@wuj.pl
-
Polecane
-
Podobne produkty
45.59
47.03