🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! 🌼 Majowa promocja! Zyskaj 5% rabatu z kodem MAJ5 – tylko do końca maja! 🌼

Techniki plastyczne w pracy z dziećmi

Dostępność: Mało
44.53
42.3 cena z kodem: MAJ5
szt.
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
  • Paczkomaty InPost 15.99
  • Kurier 16.99
Publikacja została stworzona, aby pomóc nauczycielom i rodzicom w sposób praktyczny oraz interesujący dla dzieci organizować zajęcia plastyczne w przedszkolu, szkole (w klasach I-III) i w domu.
Skierowana do osób zainteresowanych rozwijaniem potencjału artystycznego dzieci, stanowi nie tylko kompendium wiedzy teoretycznej, ale dotyka praktycznej sfery twórczej działalności dzieci, w której asysta pedagoga czy rodzica ma podstawowe znaczenie zabezpiecza warunki i narzędzia do działania oraz pomaga w doborze materiałów stosownej jakości.
Ta książka to nie tylko przewodnik po technikach plastycznych, ale również gruntowne pedagogiczne opracowanie promujące możliwości twórczego działania dziecka. Publikacja jest niezwykle przydatna w sytuacji, w której dziecko, otrzymując ogromną ilość komunikatów wizualnych rozleniwiających wyobraźnię, może tracić motywację do tworzenia obrazu własnego świata.
Jej nieskomplikowany język oraz fotografie przedstawiające prace wykonane w większości przez dzieci dla zilustrowania omawianych technik sprawiają, że korzystanie z treści tu zawartych staje się proste i intuicyjne.
Publikacja Techniki plastyczne w pracy z dziećmi to prawdziwa biblia wychowania plastycznego, którą powinien posiadać każdy nauczyciel przedszkolny oraz wczesnoszkolny i aktywnie korzystać z zawartych w niej z propozycji.
Parametry:
Wydawnictwo:
Bliżej przedszkola
Autor:
Kinga Łapot-Dzierwa
Rok wydania:
2019
Liczba stron:
108
Oprawa:
miękka
Format:
16.0 x 24.0 cm
Numer ISBN:
9788365915214
Data premiery:
2019-02-27
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: