Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! Chcesz złożyć zamówienie z dostawą do inego kraju UE? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-



Brak towaru
Statystyka w zarządzaniu
Symbol:
Dostępność:
Brak towaru
0
szt.
Wpisz swój adres e-mail
153.70
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu:
24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
- Paczkomaty InPost 15.99
- Kurier 16.99
Kod kreskowy:
EAN:
9788301195106
Ambicją Autorów było stworzenie książki, która nie tylko wyjaśnia myślenie statystyczne i idee wnioskowania statystycznego, ale również osadza statystykę w rzeczywistym świecie - stąd dużo w niej przykładów z takich dziedzin, jak: finanse, zarządzanie, transport, turystyka, księgowość, administracja publiczna, ekonomia, produkcja.
Dodatkowo, w nowym wydaniu zwiększono nacisk na wszechstronne zastosowania statystyki oraz uwzględniono wiele zadań dotyczących rzeczywistych problemów. Ogromną zaletą podręcznika jest połączenie zagadnień teoretycznych i praktycznych ze statystycznym programem komputerowym MINITAB (przy zachowaniu odwołań do Excela).
Gospodarki krajów na całym świecie są coraz bardziej ze sobą powiązane. Wydarzenia społeczno-polityczne w Azji i na Bliskim Wschodzie mają bezpośredni wpływ na notowania na nowojorskiej giełdzie na Wall Street, a zmiany w gospodarce rosyjskiej idące w kierunku kapitalizmu mają bezpośredni wpływ na zmiany gospodarcze w Europie i w Stanach Zjednoczonych. Przemysł wydawniczy, w którym duże międzynarodowe koncerny nabyły całe przedsiębiorstwa; sektor finansowy, w którym akcje są obecnie notowane bez przerwy na rynkach na całym świecie; a także handel detaliczny, oferujący towary konsumpcyjne produkowane w wielu różnych miejscach na świecie świadczą o wszechobecnej globalizacji gospodarki światowej. Dlatego też zadania i przykłady w nowym wydaniu dotyczą zagadnień międzynarodowych. Dzięki temu w podręczniku odzwierciedlony został kontekst niemal wszystkich zagadnień biznesowych.
Ze wstępu
Wysokość:
235 mm
Szerokość:
165 mm
Długość:
58 mm
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor:
Amir D. Aczel, Jayavel Sounderpandian
Rok wydania:
2017
Liczba stron:
1222
Oprawa:
miękka
Format:
16.5 x 23.5 cm
Numer ISBN:
978-83-01-19510-6
Data premiery:
2017-11-28
Dane producenta
Wydawnictwo Naukowe PWN S.A.
ul. Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
Poland
22 695 43 21
recepcja@pwn.pl
-
Polecane
-
Podobne produkty
152.21
109.30