🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! Chcesz złożyć zamówienie z dostawą do inego kraju UE? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!

Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Podręcznik

Dostępność: Mało
44.34
szt.
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
  • Paczkomaty InPost 15.99
  • Kurier 16.99
Podręcznik jest napisany prostym, nieskomplikowanym językiem i zawiera wyjaśnienie wielu wyrażeń ze słownictwa branżowego stosowanego na rynku reklamowym.
Oferuje podstawowy zasób wiedzy, niezbędny do rozpoczęcia pracy w podmiotach rynku reklamowego, dlatego może być przydatny również dla osób, które poszukują pracy w reklamie lub niedawno ją rozpoczęły. Wszystkie zagadnienia zostały omówione w podręczniku w jak najbardziej praktyczny sposób i zobrazowane wzorami dokumentów, wyliczeniami oraz przykładami rzeczywistych zdarzeń.
Podręcznik składa się z ośmiu rozdziałów:
1. Miejsce i znaczenie agencji reklamowej w gospodarce.
2. Produkty reklamowe na rynku.
3. Opracowywanie ofert handlowych na rynku reklamowym.
4. Ceny na rynku reklamowym, wynagrodzenie agencji reklamowej, wycena ofert handlowych.
5. Prezentacje.
6. Typy klientów agencji reklamowych oraz tworzenie i zarządzanie bazą danych klientów.
7. Spotkania biznesowe, w tym rozmowy sprzedażowe i negocjacje.
8. Realizacja zleceń i dokumentowanie sprzedaży.
Podręcznik został dopuszczony do użytku szkolnego przez Ministra Edukacji Narodowej i wpisany do wykazu MEN pod numerem 35/2016.
Parametry:
Wydawnictwo:
Ekonomik
Autor:
Leszek Zaborowski
Rok wydania:
2016
Liczba stron:
200
Oprawa:
miękka
Format:
16.0 x 23.0 cm
Numer ISBN:
9788377350591
Data premiery:
2016-09-24
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: