Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! Chcesz złożyć zamówienie z dostawą do inego kraju UE? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-



Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Podręcznik
Symbol:
Dostępność:
Mało
1
szt.
44.34
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu:
24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
- Paczkomaty InPost 15.99
- Kurier 16.99
Kod kreskowy:
EAN:
9788377350591
Oferuje podstawowy zasób wiedzy, niezbędny do rozpoczęcia pracy w podmiotach rynku reklamowego, dlatego może być przydatny również dla osób, które poszukują pracy w reklamie lub niedawno ją rozpoczęły. Wszystkie zagadnienia zostały omówione w podręczniku w jak najbardziej praktyczny sposób i zobrazowane wzorami dokumentów, wyliczeniami oraz przykładami rzeczywistych zdarzeń.
Podręcznik składa się z ośmiu rozdziałów:
1. Miejsce i znaczenie agencji reklamowej w gospodarce.
2. Produkty reklamowe na rynku.
3. Opracowywanie ofert handlowych na rynku reklamowym.
4. Ceny na rynku reklamowym, wynagrodzenie agencji reklamowej, wycena ofert handlowych.
5. Prezentacje.
6. Typy klientów agencji reklamowych oraz tworzenie i zarządzanie bazą danych klientów.
7. Spotkania biznesowe, w tym rozmowy sprzedażowe i negocjacje.
8. Realizacja zleceń i dokumentowanie sprzedaży.
Podręcznik został dopuszczony do użytku szkolnego przez Ministra Edukacji Narodowej i wpisany do wykazu MEN pod numerem 35/2016.
Wydawnictwo:
Ekonomik
Autor:
Leszek Zaborowski
Rok wydania:
2016
Liczba stron:
200
Oprawa:
miękka
Format:
16.0 x 23.0 cm
Numer ISBN:
9788377350591
Data premiery:
2016-09-24
-
Polecane
-
Podobne produkty