Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! Chcesz złożyć zamówienie z dostawą do inego kraju UE? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-



Przejdź do rzeczy. Doprecyzuj swój przekaz, aby twoje słowa miały znaczenie.
Symbol:
Dostępność:
Mało
1
szt.
50.17
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu:
24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
- Paczkomaty InPost 15.99
- Kurier 16.99
Kod kreskowy:
EAN:
9788366748439
Za każdym razem, gdy się wypowiadasz, próbujesz coś zrobić, coś zmienić lub skłonić kogoś do działania. Starasz się przedstawić swój punkt widzenia. Ale jedynym skutecznym sposobem osiągnięcia celu jest klarowny przekaz. A zaskakująca prawda jest taka, że bardzo niewiele osób zna swój przekaz albo chociaż rozumie, czym on jest. To czyni komunikację bezcelową.
Joel Schwartzberg twierdzi, że przekaz to nie tylko temat, pomysł czy motyw. Prawdziwy przekaz niesie wartość. To twierdzenie, które można zaproponować, uargumentować, zilustrować i udowodnić. Dzięki tej zwięzłej i praktycznej książce nauczysz się identyfikować swój przekaz, wzmacniać go, trzymać się go i sprzedawać. Niezależnie od tego, czy chcesz zwiększyć swój wpływ w przemówieniach, na spotkaniach pracowników, w rozmowach, e-mailach, prezentacjach PowerPoint, czy w jakimkolwiek innym otoczeniu komunikacyjnym, nowatorskie podejście Schwartzberga uczy, jak przejść od zwykłego dzielenia się myślą do wprowadzania zmian.
Co ty na to?
Wydawnictwo:
Logos
Autor:
Joel Scwartzberg
Rok wydania:
2024
Data premiery:
2024-11-07
Dane producenta
Oficyna Wydawnicza Logos Tomasz Sznurowski
Szekspira 4/386
01-913 Warszawa
Poland
609680132
-
Polecane
-
Podobne produkty
42.64
39.85
52.20