🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! Chcesz złożyć zamówienie z dostawą do inego kraju UE? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!

Przedsiębiorczość społeczna i kapitał społeczny w XXI wieku

Dostępność: Mało
128.58
szt.
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
  • Paczkomaty InPost 15.99
  • Kurier 16.99
SPOŁECZEŃSTWO ? PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ Monografia jest poświęcona przedsiębiorczości społecznej i jej fundamentowi, którym jest kapitał społeczny. Obydwie kategorie stanowią istotne wyznaczniki rozwoju społeczno-gospodarczego, społecznego dobrostanu i przede wszystkim jakości życia. Obecnie tematyka ta nabiera coraz większego znaczenia w nurcie badań ekonomicznych i jest traktowana jako obszar badawczy ważny w świetle dążenia gospodarki do zrównoważonego rozwoju społeczno-gospodarczego, którego przejawem jest inkluzja społeczna, ekologiczna i cyfrowa. Autorka wnikliwe rozpatruje charakter i podłoże zmian przedsiębiorczości społecznej oraz związanego z nią kapitału społecznego. Wykorzystuje do tego nie tylko teoretyczną analizę, ale także nowatorskie badania empiryczne i uwzględnia uwarunkowania wynikające z czwartej rewolucji przemysłowej, postpandemii oraz wojny w Ukrainie. Na tym tle rozważa szereg problemów badawczych, m.in.: w jaki sposób czwarta rewolucja przemysłowa, postpandemia i wojna w Ukrainie wpłynęły na charakter zmian przedsiębiorczości społecznej i kapitału społecznego? czy nastąpiło odwrócenie priorytetów: ludzie dla gospodarki czy gospodarka dla ludzi? czy mamy do czynienia z postępującą erozją kapitału społecznego? czy wzrasta ryzyko rozluźnienia relacji społecznych? czy zanikające dobre relacje społeczne stanowią zagrożenie dla harmonijnego, trwałego rozwoju społeczno-gospodarczego i poprawy jakości życia? jakie są przewidywania dotyczące kierunków rozwoju przedsiębiorczości społecznej? jakie są perspektywy rozwoju kapitału społecznego w kontekście inkluzywnego rozwoju społeczno-gospodarczego? W poszukiwaniu odpowiedzi na te pytania autorka przeprowadziła własne badania ankietowe, dotyczące dwóch domen. Obszar przedsiębiorczości społecznej badała wśród studentów polskich oraz studentów ukraińskich ze względu na możliwość występowania różnic w ich opiniach.
Parametry:
Wydawnictwo:
MT Biznes
Autor:
Stanienda Jolanta
Rok wydania:
2024
Liczba stron:
288
Oprawa:
miękka ze skrzydełkami
Format:
16.5 x 23.5 cm
Numer ISBN:
9788381756778
Data premiery:
2024-12-20

Dane producenta

MT Biznes sp z o.o
Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
Poland

665055813
handlowy@mtbiznes.pl

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: