🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! Chcesz złożyć zamówienie z dostawą do inego kraju UE? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!

Brak towaru

Projektowanie przyszłości. Jak Toyota, Ford i inni wprowadzają innowacje przez Lean Product Development

Dostępność: Brak towaru
79.43
szt.
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
18.99
  • Paczkomaty InPost 18.99
  • Kurier 19.99
Ważne lekcje, które każdy lider może wykorzystać, by wprowadzić innowacje w swojej firmie
Najlepsze firmy na świecie wiedzą, że obecnie jedynym prawdziwym źródłem przewagi konkurencyjnej jest posiadanie najlepszych produktów i usług. Organizacje te rozumieją, że działania podejmowane na etapie rozwoju produktów będą miały wpływ na firmę przez wiele kolejnych lat. Na kartach tej książki ekspert z zakresu szczupłego rozwoju produktu, James Morgan, wraz z cieszącym się światowym uznaniem guru Lean, Jeffreyem K. Likerem, krok po kroku przedstawiają proponowany przez siebie model szczupłego rozwoju produktów i usług.

Jeffrey K. Liker jest profesorem inżynierii przemysłowej (prof. em.) na Uniwersytecie Michigan i prezesem firmy doradczej Liker Lean Advisors. Na jego książkach sławiących system zarządzania w Toyocie, z których pierwszą była Droga Toyoty: 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata, wychowało się już całe pokolenie liderów. Prace Likera przyniosły mu w sumie 13 prestiżowych nagród Shingo.

James M. Morgan był jednym z pomysłodawców inicjatywy Lean Product & Process Development (LPPD - szczupły rozwój produktów i usług) w Lean Enterprise Institute i obecnie pracuje w tej organizacji na stanowisku starszego doradcy. Dr Morgan jest wielokrotnym laureatem Shingo Prize.

„Leanowe innowacje to oksymoron. Leanowy rozwój produktów i procesów brzmi równie sprzecznie... Nieprawda! Kluczem do sukcesu na tym polu jest człowiek, ze swoimi wszystkimi talentami i pasjami oraz nieustannym kwestionowaniem status quo. A zespół takich ludzi może projektować przyszłość zamiast próbować ją przewidzieć. Kto nie wierzy, niech przeczyta!"
- Krzysztof Dobrowolski, autor bloga „Lean jest dla ludzi"
„To przewodnik dla każdego, kto jest zainteresowany procesem rozwoju produktu. Morgan i Liker przedstawiają zarówno sprawdzone fundamenty, jak i najnowsze praktyki, tworząc tym samym pierwsze na rynku tak bogate źródło informacji na ten temat".
- Kevin Nolan, dyrektor generalny G.E. Appliances
Parametry:
Wysokość:
235 mm
Szerokość:
158 mm
Długość:
25 mm
Wydawnictwo:
MT Biznes
Autor:
Jeffrey K. Liker, James M. Morgan
Rok wydania:
2020
Liczba stron:
420
Oprawa:
miękka ze skrzydełkami
Format:
15.8 x 23.3 cm
Numer ISBN:
978-83-8087-762-7
Data premiery:
2020-03-16

Dane producenta

MT Biznes sp z o.o
Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
Poland

665055813
handlowy@mtbiznes.pl

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: