Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! Chcesz złożyć zamówienie z dostawą do inego kraju UE? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-



Brak towaru
Projektowanie przyszłości. Jak Toyota, Ford i inni wprowadzają innowacje przez Lean Product Development
Symbol:
Dostępność:
Brak towaru
0
szt.
Wpisz swój adres e-mail
79.43
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu:
24 godziny
Cena przesyłki:
18.99
- Paczkomaty InPost 18.99
- Kurier 19.99
Kod kreskowy:
EAN:
9788380877627
Najlepsze firmy na świecie wiedzą, że obecnie jedynym prawdziwym źródłem przewagi konkurencyjnej jest posiadanie najlepszych produktów i usług. Organizacje te rozumieją, że działania podejmowane na etapie rozwoju produktów będą miały wpływ na firmę przez wiele kolejnych lat. Na kartach tej książki ekspert z zakresu szczupłego rozwoju produktu, James Morgan, wraz z cieszącym się światowym uznaniem guru Lean, Jeffreyem K. Likerem, krok po kroku przedstawiają proponowany przez siebie model szczupłego rozwoju produktów i usług.
Jeffrey K. Liker jest profesorem inżynierii przemysłowej (prof. em.) na Uniwersytecie Michigan i prezesem firmy doradczej Liker Lean Advisors. Na jego książkach sławiących system zarządzania w Toyocie, z których pierwszą była Droga Toyoty: 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata, wychowało się już całe pokolenie liderów. Prace Likera przyniosły mu w sumie 13 prestiżowych nagród Shingo.
James M. Morgan był jednym z pomysłodawców inicjatywy Lean Product & Process Development (LPPD - szczupły rozwój produktów i usług) w Lean Enterprise Institute i obecnie pracuje w tej organizacji na stanowisku starszego doradcy. Dr Morgan jest wielokrotnym laureatem Shingo Prize.
„Leanowe innowacje to oksymoron. Leanowy rozwój produktów i procesów brzmi równie sprzecznie... Nieprawda! Kluczem do sukcesu na tym polu jest człowiek, ze swoimi wszystkimi talentami i pasjami oraz nieustannym kwestionowaniem status quo. A zespół takich ludzi może projektować przyszłość zamiast próbować ją przewidzieć. Kto nie wierzy, niech przeczyta!"
- Krzysztof Dobrowolski, autor bloga „Lean jest dla ludzi"
„To przewodnik dla każdego, kto jest zainteresowany procesem rozwoju produktu. Morgan i Liker przedstawiają zarówno sprawdzone fundamenty, jak i najnowsze praktyki, tworząc tym samym pierwsze na rynku tak bogate źródło informacji na ten temat".
- Kevin Nolan, dyrektor generalny G.E. Appliances
Wysokość:
235 mm
Szerokość:
158 mm
Długość:
25 mm
Wydawnictwo:
MT Biznes
Autor:
Jeffrey K. Liker, James M. Morgan
Rok wydania:
2020
Liczba stron:
420
Oprawa:
miękka ze skrzydełkami
Format:
15.8 x 23.3 cm
Numer ISBN:
978-83-8087-762-7
Data premiery:
2020-03-16
Dane producenta
MT Biznes sp z o.o
Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
Poland
665055813
handlowy@mtbiznes.pl
-
Polecane
-
Podobne produkty
58.96