Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! 🌼 Majowa promocja! Zyskaj 5% rabatu z kodem MAJ5 – tylko do końca maja! 🌼
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-



Pracownik obsługi telef. - call center. Podr. WSIP
Symbol:
9788302159664
Dostępność:
Mało
2
szt.
145.77
138.48
cena z kodem:
MAJ5
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu:
24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
- Paczkomaty InPost 15.99
- Kurier 16.99
Kod kreskowy:
EAN:
9788302159664
Jest to podręcznik podzielonych tematycznie na działy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy, zakresu obowiązków, współpracy oraz doboru pracowników. Autorzy proponują wiele form ćwiczeń, przeplatanych testami sprawdzającymi i utrwalającymi wiedzę.
Wydawnictwo:
WSiP
Autor:
Praca zbiorowa
Rok wydania:
2016
Oprawa:
broszurowa
Stron:
159
Dane producenta
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Al. Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa
Poland
801 220 555
wsip@wsip.com.pl,
-
Polecane
-
Podobne produkty