🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! 🌼 Majowa promocja! Zyskaj 5% rabatu z kodem MAJ5 – tylko do końca maja! 🌼
-
Kategorie
- Strefa Inspiracji
-
Czytaj, Graj, Odkrywaj
- Zabawki
- Literatura
- Sport i rekreacja
- Artykuły szkolne i papiernicze
- Artykuły dla niemowląt
- Gry
- Party
- Multimedia
- Kodeksy
- Modelarstwo
- Albumy
- LEGO(R)
- Oferta Świąteczna
- Logopedia i pedagogika
- Dla dzieci
- Pomoce edukacyjne
- Upominki
- Podróże
- Tekstylia
- Literatura obcojęzyczna
- Języki obce
- Podręczniki akademickie
- Komiksy
- Dom i ogród
- Dla zwierząt
- Kalendarze
- Podręczniki
- Prawo Jazdy
- Lektury
- Elektronika
- Encyklopedie
- Słowniki
- Atlasy
- Do nauki zawodu
- Karnety i pocztówki
- Poradniki metodyczne
- Oferta Nagrodowa
- Pozostałe
- Wysyłka do 24h
- E-booki w j. polskim
- E-books in english
- Promocje
- Nowości
- Blog
- Kontakt
-
Kategorie
-
Zabawki
-
Literatura
-
Sport i rekreacja
-
Artykuły szkolne i papiernicze
-
Artykuły dla niemowląt
-
Gry
-
Party
-
Multimedia
-
Kodeksy
-
Modelarstwo
-
Albumy
-
LEGO(R)
-
Oferta Świąteczna
-
Logopedia i pedagogika
-
Dla dzieci
-
Pomoce edukacyjne
-
Upominki
-
Podróże
-
Tekstylia
-
Literatura obcojęzyczna
-
Języki obce
-
Podręczniki akademickie
-
Komiksy
-
Dom i ogród
-
Dla zwierząt
-
Kalendarze
-
Podręczniki
-
Prawo Jazdy
-
Lektury
-
Elektronika
-
Encyklopedie
-
Słowniki
-
Atlasy
-
Do nauki zawodu
-
Karnety i pocztówki
-
Poradniki metodyczne
-
Oferta Nagrodowa
-
Pozostałe
Czytaj, Graj, Odkrywaj -
- Promocje
- Nowości
- Blog
- Kontakt
-
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-



Planszówki dla mądrej główki SP 1-3 WSIP
- Paczkomaty InPost 15.99
- Kurier 16.99
Zestaw gier edukacyjnych:
Planszówki dla mądrej główki. Gry polonistyczne służą do utrwalania wiadomości i umiejętności z zakresu edukacji polonistycznej. Nauczyciel może wykorzystać gry na lekcji w wybranym przez siebie czasie i według własnego uznania, np. podczas zajęć powtórzeniowych. Planszówki są nie tylko atrakcyjną formą nauki, ale także okazją do integracji uczniów podczas wspólnej zabawy.
W skład gry wchodzi:
- dwustronna plansza (jedna gra dla uczniów kl. 1 "Miejskie uliczki", druga - dla uczniów kl. 2-3 "Biblioteka zagadek"), dodatkowe karty oraz pionki, kostka i instrukcja z opisem zasad.
- To pomoce dydaktyczne służące do utrwalania wiedzy i umiejętności z zakresu edukacji polonistycznej w formie zabawy.
- Plansza do gry dla klasy 1 przedstawia drogę dzieci z domu do szkoły wśród miejskich uliczek i uwzględnia elementy związane z bezpieczeństwem pokonania tej trasy.
- Plansza do gry dla klasy 2-3 prezentuje różnorodność funkcji, jakie pełni biblioteka dla dzieci, by zachęcić uczniów do korzystania z jej zasobów i oferty na co dzień.
- Dodatkowymi elementami podnoszącymi atrakcyjność gier są karty specjalne z tekstami poleceń.
"Planszówki dla mądrej główki. Gry matematyczne to zestaw dwóch gier edukacyjnych służący do utrwalania zdobytych umiejętności z edukacji matematycznej, ćwiczenia sprawności w dodawaniu i odejmowaniu liczb. Nauczyciel ma możliwość wykorzystania gier na zajęciach z dziećmi z różnymi potrzebami edukacyjnymi, w dowolnym momencie zajęć i według własnego uznania np. podczas zajęć powtórzeniowych.
- Dzięki grom łatwiej będzie mu zintegrować klasę. Uczniowie otrzymają atrakcyjne pomoce dydaktyczne rozwijające umiejętności i pomocne w utrwalaniu wiedzy. Przyswoją wiedzę w czasie zabawy, a także będą uczyć się respektować ustalone reguły, właściwie reagować na sukces i porażkę oraz kulturalnie odnosić się do innych graczy.
Zestaw składa się z:
- dwustronnej planszy do gry, karty z żetonami, 6 pionków, kostki i oraz instrukcji z zasadami gier.
- Na jednej stronie planszy znajduje się gra pt. "Plac zabaw" przeznaczona dla uczniów klasy 1, natomiast na drugiej - gra pt. "Park aktywności" dla uczniów klasy 2 i 3. Celem gry jest przejście przez plac zabaw lub park aktywności i skorzystanie ze wszystkich obiektów do zabawy.
- Doskonalenie umiejętności dodawania i odejmowania poprzez zabawę.
- 2 estetyczne plansze do gry, dodatkowe karty z żetonami, pionki i kostka.
"Planszówki dla mądrej główki". Gry przyrodnicze służą do utrwalania zdobytej wiedzy i umiejętności z edukacji przyrodniczej. Nauczyciel może korzystać z gier w wybranym przez siebie czasie i według własnego uznania, np. podczas zajęć powtórzeniowych.
- Gra posiada dwustronną planszę (jedna gra dla kl. 1 i 2, druga - dla kl. 3), dodatkowe karty potrzebne do gier oraz pionki, kostkę i instrukcję z zasadami gier.
- Plansza do gry dla klas 1-2 jest poglądowym rysunkiem przedstawiającym bór sosnowy w okresie późnego lata, a plansza do klasy 3 przedstawia naturalny las liściasty wczesną wiosną. Na planszach wyodrębniono 3 warstwy lasu: korony drzew, podszyt i runo, a także pokazano zwierzęta.
- Dodatkowymi elementami podnoszącymi atrakcyjność gier są karty z roślinami, zwierzętami, informacjami i pytaniami.
Dane producenta
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Al. Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa
Poland
801 220 555
wsip@wsip.com.pl,
-
Polecane
-
Podobne produkty