Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! 🌼 Majowa promocja! Zyskaj 5% rabatu z kodem MAJ5 – tylko do końca maja! 🌼
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-



Partnerstwo benchmarkingowe przedsiębiorstw w klastrze jako kategoria relacji międzyorganizacyjnych
Symbol:
Dostępność:
Mało
1
szt.
71.24
67.68
cena z kodem:
MAJ5
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu:
24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
- Paczkomaty InPost 15.99
- Kurier 16.99
Kod kreskowy:
EAN:
9788381022309
Zaproponowane rozwiązania metodyczne w zakresie budowania partnerstwa benchmarkingowego mogą zostać wykorzystane w praktyce gospodarczej przez przedsiębiorstwa klastrowe w celu:
- uświadomienia sobie możliwości realizacji tej formy partnerstwa w klastrze,
- intensyfikacji benchmarkingu wewnątrzklastrowego,
- skorygowania aktualnego schematu postępowania w procesie benchmarkingu wewnątrzklastrowego o charakterze partnerskim.
Książka jest adresowana do:
- kadry kierowniczej i pozostałych pracowników przedsiębiorstw klastrowych bezpośrednio zaangażowanych w inicjatywy klastrowe (wspólne projekty i przedsięwzięcia),
- koordynatorów klastrów,
- specjalistów ds. benchmarkingu,
- kadry naukowej specjalizującej się w problematyce zarządzania relacjami międzyorganizacyjnymi, klastrów lub benchmarkingu,
- studentów kierunków ekonomicznych (dyscypliny: nauki o zarządzaniu i jakości oraz ekonomia i finanse),
- słuchaczy studiów podyplomowych i szkoleń.
Wysokość:
235 mm
Szerokość:
165 mm
Wydawnictwo:
CeDeWu
Autor:
Magdalena Szydełko
Rok wydania:
2019
Liczba stron:
296
Oprawa:
miękka
Format:
16.5.x 23.5 cm
Numer ISBN:
978-83-8102-230-9
Data premiery:
2019-08-15
-
Polecane
-
Podobne produkty