🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! Chcesz złożyć zamówienie z dostawą do inego kraju UE? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!

Organizacja spotkań biznesowych i konferencji

Dostępność: Mało
49.71
szt.
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
  • Paczkomaty InPost 15.99
  • Kurier 16.99
Organizacja spotkań biznesowych i konferencji to podręcznik przeznaczony dla uczniów szkół kształcących w zawodzie technik hotelarstwa w zakresie dodatkowych umiejętności zawodowych jako rozszerzenie programu kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 16 maja 2019 r. w sprawie podstaw programowych kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz dodatkowych umiejętności zawodowych w zakresie wybranych zawodów szkolnictwa branżowego (Dz.U. 2019 poz. 991).
Celem podręcznika jest przekazanie wiedzy i zdobycie przez ucznia umiejętności niezbędnych do organizacji różnorodnych spotkań biznesowych i konferencji w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Treść merytoryczną podręcznika wzbogacają zdjęcia, rysunki i tabele, co pozwala na szybkie i efektywne przyswajanie materiału. Wiedza teoretyczna została wsparta licznymi przykładami, wskazując na różnorodne sposoby jej praktycznego zastosowania.
Rekomendujemy tę publikację nie tylko uczniom szkół kształcących w zawodzie technik hotelarstwa, lecz także osobom pracującym w przedsiębiorstwach hotelarskich.
Parametry:
Wydawnictwo:
Format AB
Autor:
Beata Sawicka, Ewa Świstak
Rok wydania:
2023
Liczba stron:
148
Oprawa:
miękka
Format:
17.9 x 24.0 cm
Numer ISBN:
9788366796041
Data premiery:
2023-07-05
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: