🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! 🌼 Majowa promocja! Zyskaj 5% rabatu z kodem MAJ5 – tylko do końca maja! 🌼

Obsługa konsumenta ćw. REA

Symbol: 9788302147340
Dostępność: Mało
76.43
72.61 cena z kodem: MAJ5
szt.
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
15.99
  • Paczkomaty InPost 15.99
  • Kurier 16.99

Zeszyt ćwiczeń do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.12 (Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie).

  • Omawia zagadnienia związane z praktyczną stroną obsługi konsumenta.
  • Pokazuje techniki serwowania potraw, nakrywania do stołu, zdobienia dań.
  • Wprowadza terminy angielskie i francuskie używane w branży hotelarskiej i gastronomicznej.
  • Wprowadza podstawy protokołu dyplomatycznego.

Zeszyt zawiera wiele wskazówek, ułatwiających wykonanie zadań, i liczne ilustracje, które pomagają w zrozumieniu omawianych treści i stanowią wzór do naśladowania przy nauce poszczególnych technik związanych z branżą hotelarską. 

Parametry:
Wydawnictwo:
WSiP
Autor:
Joanna Duda, Sebastian Krzywda
Rok wydania:
2016
Oprawa:
broszurowa
Format:
21,7x29,7 cm
Stron:
192

Dane producenta

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Al. Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa
Poland

801 220 555
wsip@wsip.com.pl,

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: