Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! Chcesz złożyć zamówienie z dostawą do inego kraju UE? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-



Myślę, czytam, rysuję. Rozwojowy profil terapii, część 2
Symbol:
Dostępność:
Mało
1
szt.
44.02
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu:
24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
- Paczkomaty InPost 15.99
- Kurier 16.99
Kod kreskowy:
EAN:
9788361022305
Zadania zawarte w książkach Myślę, czytam, rysuję są usystematyzowane zgodnie z pojawiającymi się umiejętnościami oczekiwanymi w rozwoju dziecka. Obejmują obszary podstawowych funkcji poznawczych, które można było przedstawić w formie podręcznika. Każda z książek, może być wykorzystana w pracy z grupą przedszkolną. Może stać się podręcznikiem wspomagającym pracę terapeuty. Dorosły znajdzie tu ćwiczenia, które umożliwią mu dokonanie oceny umiejętności rozwojowych dziecka. Pozwolą oddziaływać na wszystkie sfery poznawcze, utrwalić osiągnięte sprawności, stymulować pojawienie się kolejnych kamieni milowych. Książeczki Myślę, czytam, rysuję przeznaczone są dla:
• dzieci zdrowych, którym dorośli chcą towarzyszyć w ich rozwoju,
• dzieci z zaburzeniami, którym dorośli chcą pomóc zniwelować skutki nieprawidłowości w rozwoju.
Książki Myślę, czytam, rysuję to bogaty zbiór zadań napisany zgodnie z etapami rozwoju funkcji poznawczych dziecka. Ćwiczenia są tak skonstruowane, by dziecko mogło opanować umiejętności na kolejnych poziomach. Dorosły wybiera poziom podstawowy, od którego rozpocznie pracę z dzieckiem. Pracując z książką należy kierować się chronologią względną (wiekiem rozwojowym), wspierając sfery najbliższego rozwoju dziecka. Podział na trzy poziomy wiekowe jest umowny. Na podstawie ćwiczeń zawartych w książeczkach dorosły dokonuje wyboru poziomu podstawowego (książki), od którego rozpocznie pracę, ustali zakres oddziaływań. W ten sposób dążyć będzie do opanowania przez dziecko sprawności na kolejnych poziomach. Może to oznaczać, że zadania zawarte w książeczce dla czterolatka realizować będzie dziecko trzyletnie, a w książeczce dla pięciolatka dziecko czteroletnie. Ogólnej orientacji dotyczącej przebiegu rozwoju dziecka może dokonać zapoznając się z sylwetką dziecka.
Wydawnictwo:
Arson
Autor:
Agnieszka Bala
Rok wydania:
2013
Liczba stron:
128
Oprawa:
miękka
Format:
21.0 x 29.0 cm
Numer ISBN:
9788361022305
Data premiery:
2014-08-09
-
Polecane
-
Podobne produkty
51.07