🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! Chcesz złożyć zamówienie z dostawą do inego kraju UE? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!

Marketing w twojej firmie. Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję

Dostępność: Mało
40.37
szt.
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
  • Paczkomaty InPost 15.99
  • Kurier 16.99
Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne. Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera stojącego na czele stabilnej i rozwojowej firmy. Dzięki temu wypłyniesz i utrzymasz się na powierzchni. Zdobędziesz klientów, którzy nie tylko kupią to, co sprzedajesz, ale też obdarzą cię zaufaniem i zostaną przy tobie. Dostrzeżesz nowe szanse i - co najważniejsze - będziesz wiedział, jak je wykorzystać. Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu unikalnej i przede wszystkim skutecznej strategii marketingowej dla twojej firmy. Sprawi, że zaczniesz dostrzegać szanse, będziesz na bieżąco z aktualnymi trendami oraz nauczysz się prowadzić jednocześnie wiele działań promocyjnych. Jest podzielona na kilka rozdziałów, w których zostały przedstawione konkretne propozycje działań z różnych obszarów marketingu. Dowiesz się, od czego zacząć i co zrobić, aby działania te tworzyły spójną całość prowadzącą do komercyjnego sukcesu twojej firmy.
Poznasz wartość, jaką daje:
• regularne prowadzenie bloga firmowego,
• komunikacja w social mediach,
• korzystanie z systemu reklamowego Google Ads,
• współpraca z influencerami,
• budowanie marki osobistej,
• przygotowanie do zarządzania sytuacją kryzysową,
• i wiele innych rzeczy, które sprawią, że twój biznes będzie zawsze o krok przed konkurencją!
W książce znajdziesz praktyczne wskazówki i obszerne omówienie działań marketingowych, których wdrożenie sprawi, że ty i twój biznes staniecie się widoczni w kanałach online i offline.
Dlaczego warto sięgnąć po Marketing w twojej firmie? Ponieważ:
• to pierwsza polska książka pokazująca sposoby promocji z uwzględnieniem sytuacji pandemicznej,
• zbiór niemal 200 narzędzi w podziale na kategorie tematyczne ułatwiający pracę opisywaną w poszczególnych rozdziałach,
• praktyczny poradnik pokazujący działania, które w większości można realizować bez budżetu, jak również z dofinansowaniem,
• prosty język bez naukowej i branżowej terminologii,
• wypowiedzi 15 największych ekspertów na świecie z prognozami zgromadzonymi w jednym miejscu.
„Ta książka zdecydowanie wypełnia lukę wśród książek marketingowych na rodzimym rynku. Składa w całość poszczególne gałęzie marketingu, które autor wybrał, przetestował i wdrożył w życie. To klasyczna mieszanka gałęzi marketingowych przedstawiona w formie dostosowanej do otaczającej nas rzeczywistości - świata pogrążonego w pandemii COVID-19. Każda firma, która chce obecnie zarabiać na promocji, powinna zapoznać się ze wskazówkami Norberta."
- Grzegorz Borowiec, e-commerce manager GlobKurier.pl
„Gdybym miała teraz zaczynać karierę na rynku marketingowym, chętnie bym sięgnęła po tę książkę. Autor pisze o trudnych zagadnieniach prosto i bezpretensjonalnie. Większość z nich zna nie tylko z książek, lecz przerobił je w swojej karierze krok po kroku. (...) Kolejnym walorem tej książki są wywiady z najlepszymi fachowcami światowego marketingu. (...) To, co zebrał Norbert poprzez swoje wywiady, to wizja przyszłości marketingu."
- dr Daniela Dzienniak-Pulina, Instytut Socjologii, Wydział Nauk Społecznych, Uniwersytet Śląski
„Autor wyjaśnia wszystkie działania we właściwej kolejności, podaje przykłady, praktyczne wskazówki do korzystania z proponowanych narzędzi. Dzięki temu nawet niezorientowany w zagadnieniach PR i marketingu czytelnik jest w stanie przyjąć proponowane treści i podjąć próbę samodzielnego kształtowania strategii komunikacyjnej swojego przedsiębiorstwa."
- dr hab. Patrycja Szostok-Nowacka, prof. UŚ

Norbert Oruba - praktyk marketingu, pracuje dla polskich i międzynarodowych marek. Wykładowca uniwersytecki, szkoleniowiec i prelegent, autor licznych publikacji poświęconych tematyce marketingu i PR dla najważniejszych czasopism i portali branżowych („Marketer+", „Magazyn Online Marketing", „Social Media Manager", „Nowy Marketing", „Harvard Business Review Polska", „PRoto" itd.). Za osiągnięcia zawodowe otrzymał 9 wyróżnień, nominacji i nagród. Obserwowany w social mediach przez kilkanaście tysięcy osób.
Parametry:
Wydawnictwo:
MT Biznes
Autor:
Norbert Oruba
Rok wydania:
2021
Liczba stron:
224
Oprawa:
miękka ze skrzydełkami
Format:
14.1 x 21.8 cm
Numer ISBN:
978-83-8231-117-4
Data premiery:
2021-09-13

Dane producenta

MT Biznes sp z o.o
Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
Poland

665055813
handlowy@mtbiznes.pl

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: