🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! Chcesz złożyć zamówienie z dostawą do inego kraju UE? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!

Komunikacja, emocje, relacje. Karty pracy

Dostępność: Mało
105.01
szt.
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
  • Paczkomaty InPost 15.99
  • Kurier 16.99
Komunikacja, emocje, relacje.
Karty pracy wspomagające rozwój umiejętności społecznych
są odpowiedzią na potrzebę praktycznych ćwiczeń wspomagających rozwój umiejętności społecznych u dzieci.
Komunikacja, emocje, relacje przeznaczone są:
• dla dzieci w wieku 7-14 lat,
• dla dzieci z trudnościami w obszarach umiejętności społecznych (również ze spektrum autyzmu i niepełnosprawnością intelektualną),
• dla dzieci w terapii indywidualnej i grupowej (np. jako element Treningu Umiejętności Społecznych).
Teczka zawiera:
• ćwiczenia o zróżnicowanym poziomie trudności,
• karty zaprojektowane tak, aby atrakcyjnie i przejrzyście prezentować treści oraz wzbudzać ciekawość dzieci,
• zadania o charakterze zarówno terapeutycznym, jak i profilaktycznym.
Ćwiczenia składają się z trzech części:
emocje i samoświadomość - zadania z tej części pomagają dziecku poznawać emocje, wyrażać je i rozpoznawać u innych osób, pozwalają dostrzegać słabe oraz mocne strony i odkrywać informacje o sobie,
komunikacja - ta część zawiera ćwiczenia dotyczące: tworzenia komunikatów „ja", asertywnego wyrażania myśli, zasad prawidłowej komunikacji, sztuki zadawania pytań,
relacje i sytuacje społeczne - te ćwiczenia rozwijają umiejętność interpretowania sytuacji społecznych, kształtują teorię umysłu oraz myślenie przyczynowo-skutkowe, pomagają rozmawiać o relacjach z bliskimi osobami.
Parametry:
Wydawnictwo:
WIR
Autor:
Anna Jarosz-Bilińska
Rok wydania:
2020
Liczba stron:
92
Oprawa:
miękka
Format:
29.7 x 21.0 cm
Data premiery:
2020-12-18
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: