Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! Chcesz złożyć zamówienie z dostawą do inego kraju UE? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-



Kompendium wiedzy o targach i wystawach
Symbol:
Dostępność:
Mało
1
szt.
81.85
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu:
24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
- Paczkomaty InPost 15.99
- Kurier 16.99
Kod kreskowy:
EAN:
9788320826029
Strony książki wypełniają opisy pojęć i przykłady odnoszące się do szeroko rozumianego wystawiennictwa. Są to zarówno hasła tradycyjnie kojarzone z targami, jak i takie, które nawiązują do aktualnych warunków funkcjonowania wydarzeń wystawienniczych, w tym m.in. wpływu, jaki wywarł na nie rozwój cyberprzestrzeni. Na opracowanie składają się także wyjaśnienia nowych pojęć, które nie pojawiły się jeszcze w polskiej literaturze poświęconej targom. Przedstawiono terminy odwołujące się do historii targów i wystaw, te dotyczące uwarunkowań prawno-etycznych aktywności wystawienniczej, jak również zjawisk będących obecnie najważniejszymi wyzwaniami przemysłu targowego. Czytelnicy odnajdą tu także hasła związane z konstrukcjami i budową stoisk oraz zapoznają się z charakterystyką najważniejszych trendów w wystawiennictwie. W zwięzłej formie opisano wiodących operatorów targowych w Polsce oraz liczne organizacje branżowe integrujące sektor wystawiennictwa na różnych szczeblach. Oprócz odniesień do targów uwzględniono terminy dotyczące wystaw gospodarczych i wystaw światowych.
Treść książki to efekt pasji autora. Ponad dwie dekady wypełniły mu dziesiątki wyjazdów na targi w Polsce i poza granicą, setki rozmów z wystawcami i organizatorami imprez, tysiące obejrzanych prezentacji targowych. Zamierzeniem autora było przybliżenie tematyki targów wszystkim osobom, które chcą poszerzyć wiedzę z zakresu wystawiennictwa. Mogą to być zarówno akademicy, jak i uczniowie oraz studenci. Książka zyska również uznanie w oczach praktyków, gdyż pozwoli im usystematyzować wiedzę i znaleźć inspirację.
Wydawnictwo:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Autor:
Gębarowski Marcin
Rok wydania:
2024
Liczba stron:
500
Oprawa:
miękka
Numer ISBN:
9788320826029
Data premiery:
2024-08-30
-
Polecane
-
Podobne produkty