🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! 🌼 Majowa promocja! Zyskaj 5% rabatu z kodem MAJ5 – tylko do końca maja! 🌼
-
Kategorie
-
Czytaj, Graj, Odkrywaj
- Zabawki
- Literatura
- Sport i rekreacja
- Artykuły szkolne i papiernicze
- Artykuły dla niemowląt
- Gry
- Party
- Multimedia
- Kodeksy
- Modelarstwo
- Albumy
- LEGO(R)
- Oferta Świąteczna
- Logopedia i pedagogika
- Dla dzieci
- Pomoce edukacyjne
- Upominki
- Podróże
- Tekstylia
- Literatura obcojęzyczna
- Języki obce
- Podręczniki akademickie
- Komiksy
- Dom i ogród
- Dla zwierząt
- Kalendarze
- Podręczniki
- Prawo Jazdy
- Lektury
- Elektronika
- Encyklopedie
- Słowniki
- Atlasy
- Do nauki zawodu
- Karnety i pocztówki
- Poradniki metodyczne
- Oferta Nagrodowa
- Pozostałe
-
Magiczna Przestrzeń
- Literatura
- Zabawki
- Dla dzieci
- Pomoce edukacyjne
- Artykuły szkolne i papiernicze
- Gry
- LEGO(R)
- Komiksy
- Logopedia i pedagogika
- Podręczniki
- Literatura obcojęzyczna
- Języki obce
- Multimedia
- Do nauki zawodu
- Podręczniki akademickie
- Albumy
- Oferta Nagrodowa
- Oferta Świąteczna
- Lektury
- Atlasy
- Kalendarze
- Upominki
- Podróże
- Sport i rekreacja
- Tekstylia
- Encyklopedie
- Artykuły dla niemowląt
- Party
- Karnety i pocztówki
- Poradniki metodyczne
- Dla zwierząt
- Dom i ogród
- Kodeksy
- Prawo Jazdy
- Elektronika
- Słowniki
- Prasa
- Modelarstwo
- Pozostałe
- Fabryka Radości
- E-booki w j. polskim
- E-books in english
-
Czytaj, Graj, Odkrywaj
- Promocje
- Nowości
- Blog
- Kontakt
-
Kategorie
-
Zabawki
-
Literatura
-
Sport i rekreacja
-
Artykuły szkolne i papiernicze
-
Artykuły dla niemowląt
-
Gry
-
Party
-
Multimedia
-
Kodeksy
-
Modelarstwo
-
Albumy
-
LEGO(R)
-
Oferta Świąteczna
-
Logopedia i pedagogika
-
Dla dzieci
-
Pomoce edukacyjne
-
Upominki
-
Podróże
-
Tekstylia
-
Literatura obcojęzyczna
-
Języki obce
-
Podręczniki akademickie
-
Komiksy
-
Dom i ogród
-
Dla zwierząt
-
Kalendarze
-
Podręczniki
-
Prawo Jazdy
-
Lektury
-
Elektronika
-
Encyklopedie
-
Słowniki
-
Atlasy
-
Do nauki zawodu
-
Karnety i pocztówki
-
Poradniki metodyczne
-
Oferta Nagrodowa
-
Pozostałe
-
Literatura
-
Zabawki
-
Dla dzieci
-
Pomoce edukacyjne
-
Artykuły szkolne i papiernicze
-
Gry
-
LEGO(R)
-
Komiksy
-
Logopedia i pedagogika
-
Podręczniki
-
Literatura obcojęzyczna
-
Języki obce
-
Multimedia
-
Do nauki zawodu
-
Podręczniki akademickie
-
Albumy
-
Oferta Nagrodowa
-
Oferta Świąteczna
-
Lektury
-
Atlasy
-
Kalendarze
-
Upominki
-
Podróże
-
Sport i rekreacja
-
Tekstylia
-
Encyklopedie
-
Artykuły dla niemowląt
-
Party
-
Karnety i pocztówki
-
Poradniki metodyczne
-
Dla zwierząt
-
Dom i ogród
-
Kodeksy
-
Prawo Jazdy
-
Elektronika
-
Słowniki
-
Prasa
-
Modelarstwo
-
Pozostałe
-
Fabryka Radości
Czytaj, Graj, OdkrywajMagiczna Przestrzeń -
- Promocje
- Nowości
- Blog
- Kontakt
-
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-



Karty do gry. Pieniny z humorem
- Paczkomaty InPost 15.99
- Kurier 16.99
Karty do gry "Pieniny z humorem" są ilustrowane wesołymi obrazkami inspirowanymi tymi malowniczymi górami. Grafiki przedstawiają szczyty, obiekty, symbole i postacie charakterystyczne dla tego regionu.
Opakowanie zawiera 24 kary do gry od dziewiątek do asów w 4 kolorach (kier, pik, karo i trefl) oraz instrukcję gry w pana, jednej z bardziej znanych gier karcianych w Polsce.
Instrukcja gry w pana
Gra dla 2-4 osób.
Celem gry jest wyłożenie wszystkich posiadanych kart.
Talia do gry składa się z 24 kart w 4 kolorach. W każdym kolorze jest 6 kart o różnej wartości, od najsłabszej 9 do najsilniejszego asa: 9, 10, walet (J), dama (Q), król (K), as (A).
4 kolory (kier, pik, karo i trefl) są tej samej wartości. Oznacza to, że np. z 4 królów w różnych kolorach żaden nie jest silniejszy od pozostałych.
Gra składa się z co najmniej kilku rozdań.
Potasujcie karty i rozdajcie wszystkim graczom. Każde z rozdań rozpoczyna gracz, który posiada 9 kier, wykłada ją awersem do góry (odkrytą) na środek stołu (jeśli ma cztery 9, może wyłożyć wszystkie, umieszczając 9 kier na spodzie). Karty należy wykładać jedna na drugą odkryte, tworząc stos. Kolejka porusza się zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. Grę kontynuuje kolejna osoba. Wykładane przez nią karty nie mogą być słabsze od karty na stosie. W jednym rzucie na stos może wyłożyć:
- 1 kartę,
- 3 karty jednakowej wartości na kartę o tej samej wartości (np. 3 walety na waleta),
- 4 karty jednakowej wartości.
Gracz, który nie chce lub nie może wyłożyć kart (ma tylko słabsze od karty na stosie), bierze z wierzchu stosu trzy karty. Jeśli na stosie jest mniej kart niż trzy, bierze wszystkie z wyjątkiem leżącej na spodzie stosu 9 kier. Grę kontynuuje kolejna osoba. W danym rozdaniu przegrywa osoba, która jako ostatnia pozostała z kartami i otrzymuje punkt karny (pierwszy to P, drugi A i trzeci N). Rozdanie może być nierozstrzygnięte - nikt nie zdobywa punktu karnego - gdy w swojej kolejce ostatni gracz wyłoży wszystkie karty.
Gra kończy się, jeśli któryś z graczy uzyska
3 punkty karne P, A i N i w ten sposób przegra. Wygrywa osoba z najmniejszą liczbą punktów karnych.
-
Polecane
-
Podobne produkty