Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! Chcesz złożyć zamówienie z dostawą do inego kraju UE? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-









Brak towaru
Kapitan Nauka. EDUseria. Znaki drogowe
Symbol:
Dostępność:
Brak towaru
0
szt.
Wpisz swój adres e-mail
30.31
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu:
24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
- Paczkomaty InPost 15.99
- Kurier 16.99
Kod kreskowy:
EAN:
5904905917805
· 55 kart z różnorodnymi znakami drogowymi.
· Ucz się do karty rowerowej i dla bezpieczeństwa na drodze.
· Wrzuć pudełko do plecaka i w drogę!
Seria produktów - gier karcianych i zeszytów ćwiczeń - utrwalająca materiał szkolny i pozwalająca ćwiczyć najważniejsze zagadnienia z zajęć lekcyjnych.
Przeznaczona dla dzieci w wieku 7-11 (każdy produkt jest dopasowany do podstaw programowych dzieci w podstawówce). Niektóre tematy wyjątkowo obejmują młodsze dzieci i ich rozwój tuż przed pójściem do szkoły.
W serii znajdują się produkty z zakresu matematyki, języka polskiego, przyrody, ale w węższych kategoriach, co pozwala dopasować produkt do swoich potrzeb i/lub zainteresowań.
Na początek przedstawiamy gry karciane, w których talia składa się 55 kart o prostej mechanice. Takie karty mają proste i poręczne pudełko, dzięki czemu bez problemu można wrzucić je do plecaka, by w ciekawy i niestresujący sposób powtórzyć materiał tuż przed zajęciami lekcyjnymi.
Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci. Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.
Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia. Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.
Ilustrator: Natalia Berlik, Wikipedia . org
Wiek:
od 7 lat
Wysokość:
181 mm
Szerokość:
115 mm
Producent:
Kapitan Nauka - gry
Data premiery:
2025-03-19
Czas gry:
10-20 minut
Dane producenta
Edgard Mariusz Jachimczuk
Belgijska 11/6
02-511 Warszawa
Poland
48228531138
wydawnictwo@edgard.pl
-
Polecane
-
Podobne produkty
24.96
28.79
24.87