🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! Chcesz złożyć zamówienie z dostawą do inego kraju UE? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!

Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów

Dostępność: Mało
44.43
szt.
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
  • Paczkomaty InPost 15.99
  • Kurier 16.99
Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni
Należy zaznaczyć, że obszar ten - w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków - nabiera coraz większego znaczenia w procesie całościowego zarządzania uczelnią. Zmiany, jakie zaszły w polskim systemie szkolnictwa wyższego w 2018 roku, czyli wprowadzenie Ustawy 2.0, miały doprowadzić między innymi do wzrostu rozpoznawalności polskich uczelni za granicą. Oczywiście rozpoznawalność ta nie jest ściśle związana z obszarem marketingu uczelni i w dużej mierze zależy od innych czynników, takich jak: jakość publikacji naukowych, jakość kształcenia czy jakość badań naukowych. Działania marketingowe wzmacniają jednak wizerunek uczelni, przyczyniają się również do zwiększenia jej rozpoznawalności.
„Tematyka podjęta w tej książce jest aktualna, a zawarte w niej treści mogą pomóc w lepszym zrozumieniu tematu. Analizowana problematyka stanowi odzwierciedlenie licznych problemów i dylematów, jakie stoją przed zarządzającymi współczesnymi uczelniami".
Z recenzji prof. dr. hab. Bogdana Piaseckiego
Parametry:
Wysokość:
235 mm
Szerokość:
165 mm
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Autor:
Łukasz Sułkowski, Robert Seliga
Rok wydania:
2019
Liczba stron:
322
Oprawa:
miękka
Format:
16.5 x 23.5 cm
Numer ISBN:
978-83-233-4728-6
Data premiery:
2019-11-13

Dane producenta

Uniwersytet Jagielloński - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Gołębia 24
31-007 Kraków
Poland

biuro@wuj.pl

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: