🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! Chcesz złożyć zamówienie z dostawą do inego kraju UE? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!

Ilustrowany podręcznik umiejętności społecznych, część 2

Dostępność: Mało
54.12
szt.
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
  • Paczkomaty InPost 15.99
  • Kurier 16.99
Trening interakcji społecznych dla nastolatków i młodych dorosłych z autyzmem.
Większość umiejętności społecznych człowieka polega na tym, że w umyśle potrafi on przyjąć perspektywę drugiej osoby. Umiejętności te nie są jednak oczywiste dla osób z autyzmem, dlatego należy ich uczyć w wyrazisty sposób. I właśnie to jest celem drugiej części Ilustrowanego podręcznika umiejętności społecznych, przeznaczonej dla nastolatków i młodych dorosłych: dzielimy umiejętności na mniejsze elementy i jasno pokazujemy, jak należy się zachować i co powiedzieć w danych sytuacjach społecznych.
W książce krok po kroku prezentowane są umiejętności potrzebne w sytuacjach, z którymi nastolatki niejednokrotnie stykają się w codziennym życiu, takie jak:
• nawiązywanie i podtrzymywanie przyjaźni,
• zadawanie pytań nauczycielowi podczas lekcji,
• powitania i pożegnania,
• okazywanie empatii i zrozumienia,
• przerywanie rozmowy innym osobom,
• wykonywanie trudniejszych zadań w szkole,
• unikanie delikatnych tematów podczas rozmowy,
• praca w grupie,
• zaproszenie drugiej osoby na randkę,
• zaprezentowanie się podczas rozmowy o pracę,
• proszenie o pomoc,
• radzenie sobie z przeciwnościami.
Parametry:
Wysokość:
205 mm
Szerokość:
295 mm
Wydawnictwo:
Harmonia Edukacja
Autor:
Jed Baker
Rok wydania:
2018
Liczba stron:
208
Oprawa:
miękka
Format:
29.5x20.5 cm
Numer ISBN:
978-83-7744-168-8
Data premiery:
2018-11-16

Dane producenta

Grupa Wydawnicza Harmonia Sp. Z o.o.
Kartuska 426
80-125 Gdańsk
Poland

58 380 00 06
harmonia@harmonia.edu.pl

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: