Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! Chcesz złożyć zamówienie z dostawą do inego kraju UE? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-



Handel miedzynarodowy, wydanie 4
Symbol:
Dostępność:
Mało
1
szt.
73.48
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu:
24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
- Paczkomaty InPost 15.99
- Kurier 16.99
Kod kreskowy:
EAN:
9788381581356
- zabezpieczeń przed szkodą wyrządzoną przez wolną konkurencję,
- regulacji antydumpingowych i regulacji handlu subsydiowanego,
- środków odwetowych za nieprzestrzeganie postanowień układów i umów handlowych.
Czwarte wydanie zostało uaktualnione i poszerzone, zwłaszcza w częściach dotyczących polityki handlowej. Autor analizuje przyczyny najpoważniejszych sporów handlowych, a w szczególności stara się odpowiedzieć na pytanie, czy transformacje priorytetów Stanów Zjednoczonych za prezydentury Donalda Trumpa uzasadniają tezę, że mamy do czynienia z „nowa erą" w handlu międzynarodowym. Czy założenie, że interesy ekonomiczne Ameryki mają pierwszoplanowe znaczenie, oznacza, że handel strategiczny, prowadzony z perspektywy korzyści jednego kraju, zastępuje handel globalny?
Wysokość:
205 mm
Szerokość:
145 mm
Wydawnictwo:
C.H. Beck
Autor:
Rett R. Ludwikowski
Rok wydania:
2019
Liczba stron:
373
Oprawa:
miękka
Format:
14.5x20.5 cm
Numer ISBN:
978-83-8158-135-6
Data premiery:
2019-09-26
Dane producenta
Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o.
Bonifraterska 17
00-203 Warszawa
Poland
22 311 22 22
dok@beck.pl
-
Polecane
-
Podobne produkty
74.28
60.83
79.44