🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! 🌼 Majowa promocja! Zyskaj 5% rabatu z kodem MAJ5 – tylko do końca maja! 🌼
-
Kategorie
- Strefa Inspiracji
-
Czytaj, Graj, Odkrywaj
- Zabawki
- Literatura
- Sport i rekreacja
- Artykuły szkolne i papiernicze
- Artykuły dla niemowląt
- Gry
- Party
- Multimedia
- Kodeksy
- Modelarstwo
- Albumy
- LEGO(R)
- Oferta Świąteczna
- Logopedia i pedagogika
- Dla dzieci
- Pomoce edukacyjne
- Upominki
- Podróże
- Tekstylia
- Literatura obcojęzyczna
- Języki obce
- Podręczniki akademickie
- Komiksy
- Dom i ogród
- Dla zwierząt
- Kalendarze
- Podręczniki
- Prawo Jazdy
- Lektury
- Elektronika
- Encyklopedie
- Słowniki
- Atlasy
- Do nauki zawodu
- Karnety i pocztówki
- Poradniki metodyczne
- Oferta Nagrodowa
- Pozostałe
-
Magiczna Przestrzeń
- Literatura
- Zabawki
- Dla dzieci
- Pomoce edukacyjne
- Artykuły szkolne i papiernicze
- Gry
- LEGO(R)
- Komiksy
- Logopedia i pedagogika
- Podręczniki
- Literatura obcojęzyczna
- Języki obce
- Multimedia
- Do nauki zawodu
- Podręczniki akademickie
- Albumy
- Oferta Nagrodowa
- Oferta Świąteczna
- Lektury
- Atlasy
- Kalendarze
- Upominki
- Podróże
- Sport i rekreacja
- Tekstylia
- Encyklopedie
- Artykuły dla niemowląt
- Party
- Karnety i pocztówki
- Poradniki metodyczne
- Dla zwierząt
- Dom i ogród
- Kodeksy
- Prawo Jazdy
- Elektronika
- Słowniki
- Prasa
- Modelarstwo
- Pozostałe
- E-booki w j. polskim
- E-books in english
- Promocje
- Nowości
- Blog
- Kontakt
-
Kategorie
-
Zabawki
-
Literatura
-
Sport i rekreacja
-
Artykuły szkolne i papiernicze
-
Artykuły dla niemowląt
-
Gry
-
Party
-
Multimedia
-
Kodeksy
-
Modelarstwo
-
Albumy
-
LEGO(R)
-
Oferta Świąteczna
-
Logopedia i pedagogika
-
Dla dzieci
-
Pomoce edukacyjne
-
Upominki
-
Podróże
-
Tekstylia
-
Literatura obcojęzyczna
-
Języki obce
-
Podręczniki akademickie
-
Komiksy
-
Dom i ogród
-
Dla zwierząt
-
Kalendarze
-
Podręczniki
-
Prawo Jazdy
-
Lektury
-
Elektronika
-
Encyklopedie
-
Słowniki
-
Atlasy
-
Do nauki zawodu
-
Karnety i pocztówki
-
Poradniki metodyczne
-
Oferta Nagrodowa
-
Pozostałe
-
Literatura
-
Zabawki
-
Dla dzieci
-
Pomoce edukacyjne
-
Artykuły szkolne i papiernicze
-
Gry
-
LEGO(R)
-
Komiksy
-
Logopedia i pedagogika
-
Podręczniki
-
Literatura obcojęzyczna
-
Języki obce
-
Multimedia
-
Do nauki zawodu
-
Podręczniki akademickie
-
Albumy
-
Oferta Nagrodowa
-
Oferta Świąteczna
-
Lektury
-
Atlasy
-
Kalendarze
-
Upominki
-
Podróże
-
Sport i rekreacja
-
Tekstylia
-
Encyklopedie
-
Artykuły dla niemowląt
-
Party
-
Karnety i pocztówki
-
Poradniki metodyczne
-
Dla zwierząt
-
Dom i ogród
-
Kodeksy
-
Prawo Jazdy
-
Elektronika
-
Słowniki
-
Prasa
-
Modelarstwo
-
Pozostałe
Czytaj, Graj, OdkrywajMagiczna Przestrzeń -
- Promocje
- Nowości
- Blog
- Kontakt
-
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-



Gra logiczna - Karty Znajdź Pingwina
- Paczkomaty InPost 15.99
- Kurier 16.99
Ten szalony pingwin jest gotowy do pływania w morzu. Obserwuj karty przeciwnika. Poszukaj pasującego elementu na 2 kartach: ta sama kolorowa maska, piłka, buty lub deska surfingowa, ta sama ryba w goglach, te same szorty kąpielowe! Jeśli nie ma pasujących przedmiotów, złóż karty razem, aby użyć ich w następnej rundzie. Szybkość to podstawa! Grę Znajdź Pingwina można rozegrać na nie mniej niż 3 sposoby. Stymulowane są takie umiejętności, jak percepcja wzrokowa, refleks i koncentracja.
Znajdź 2 pasujące karty : pingwinek w tych samych kapielówkach lub w tej samej masce lub z tą samą deską. Gra Znajdź Pingwina to super fajna gra obserwacyjna, w której szybkość jest bardzo ważna. W grze jest 36 kart. Każda karta przedstawia pingwina z wszelkiego rodzaju sprzętem do pływania nad morzem. Sprzęt do pływania różni się na każdej karcie do gry pod względem koloru, wzoru i nie tylko. Celem gry jest znalezienie jednego lub więcej pasujących przedmiotów. Zatem przedmioty muszą mieć ten sam kolor i / lub wzór. Mogą to być spodenki do pływania, koło do pływania, buty, deska surfingowa, maska lub ryba pływająca w okularach. Uwaga: Możliwe jest również, że 2 karty nie będą miały pasujących elementów. W takim przypadku odłóż kartę na bok, aby użyć ich w następnej rundzie. Uwaga: jeśli powiesz niepoprawne dopasowanie, nie możesz odpowiedzieć w następnej rundzie.
Wariant 1: Refleks
Wszyscy gracze otrzymują po 1 karcie i odwracają ją w tym samym czasie, tak aby wszyscy gracze mogli zobaczyć, co jest na każdej karcie u graczy. Wskazówka: połóż kartę na otwartej dłoni rysunkiem do góry. Celem jest znalezienie przedmiotu na karcie innego gracza, który jest również na Twojej karcie. Jeśli tak, połóż swoją kartę na stole. Każdy gracz, który nie znajdzie dopasowania, musi umieścić tę kartę na swoim karnym stosie kart. Powtarzaj to, dopóki nie będzie już więcej nowych kart. Gracz, który ma najwięcej karnych kart na swoim stosie, przegrywa.
Wariant 2: Zbieracz
Potasuj wszystkie karty. Każdy gracz otrzymuje po 1 karcie i kładzie ją przed sobą rysunkiem do góry. Pozostałe karty układane są w stos na środku stołu. W każdej rundzie odwróć 1 kartę ze stosu. Pierwszy gracz, który zobaczy na swojej karcie przedmiot, który pasuje do pozycji na karcie pośrodku, krzyczy nazwę dopasowanego przedmiotu np.: DESKA i zabiera kartę ze środka. Wtedy zaczyna się następna runda. Trwa to tak długo, aż w stosie pośrodku stołu nie zostaną żadne karty. Gracz z największą liczbą kart na swoim stosie wygrywa.
Wariant 3: Egoista
Wszyscy gracze otrzymują po 1 karcie. 1 kartę należy umieścić odkrytą na środku stołu. Gracze odwracają swoje karty w tym samym czasie, aby każdy mógł zobaczyć swoją kartę. Każdy gracz szuka pasującego elementu na kartach jednego z innych graczy i na karcie pośrodku, ale nie na swoich własnych kartach. Nazwij przedmiot i umieść kartę drugiego gracza na swoim stosie punktacji. 1 gracz może zbierać karty od różnych graczy w jednej rundzie. Kiedy wszystko zostanie znalezione, pozostałe karty są umieszczane na dole stosu, gracze otrzymują nową kartę, a także nową kartę umieszcza się na środku. Gdy nie ma już kart, wygrywa gracz z największą liczbą kart.
Karty Znajdź Pingwina to nie tylko wspaniała zabawa dla dzieci, ale również świetny prezent na urodziny zapakowany w piękne, ręcznie wykonane konturowe pudełko.
W zestawie znajdują się: 36 dużych kart łamigłówki, instrukcja w języku polskim.
Gra dla 1-5 graczy
Wiek: 5+
-
Polecane
-
Podobne produkty