🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! 🌼 Majowa promocja! Zyskaj 5% rabatu z kodem MAJ5 – tylko do końca maja! 🌼

Dydaktyka biologii w obliczu współczesnych.. cz.1

Symbol: 9788322796894
Dostępność: Mało
59.88
56.89 cena z kodem: MAJ5
szt.
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
15.99
  • Paczkomaty InPost 15.99
  • Kurier 16.99

Podręcznik został napisany z myślą o wszystkich studentach będących przedstawicielami młodej części zmieniającego się społeczeństwa informacyjnego, przygotowujących się obecnie, w ramach przedmiotu dydaktyka biologii, do zawodu nauczyciela biologii na studiach dziennych, zaocznych i podyplomowych, którzy w swojej przyszłej, trudnej i odpowiedzialnej pracy zawodowej będą zobowiązani sprostać coraz to nowszym wyzwaniom. Adresuję go także do czynnych zawodowo nauczycieli, którzy pragną zaktualizować i uzupełnić swoją wiedzę w zakresie dydaktyki biologii, co jest niezbędne nie tylko w szczególnych sytuacjach związanych z doskonaleniem zawodowym i postępowaniem awansowym, ale także w codziennej pracy z uczniem pokolenia iGen, aby nie zaniedbując w edukacji żadnego potencjału jednostki, skutecznie przygotować ją do życia we współczesnym świecie. Podręcznik polecam także wszystkim zainteresowanym nauczycielom akademickim prowadzącym zajęcia z przedmiotu dydaktyka biologii.

Motywacją do jego powstania była pojawiająca się, po wieloletniej pracy zawodowej, refleksja nad przyczynami mało skutecznej szkolnej edukacji biologicznej oraz nad nowymi zadaniami stojącymi przed dydaktykami biologii i nauczycielami biologii w obliczu współczesnych wyzwań dla edukacji wynikających z przeobrażeń cywilizacyjno-społecznych, informacyjno-technologicznych i edukacyjno-profilaktycznych.

Ze Wstępu

Parametry:
Wydawnictwo:
UMCS
Autor:
Ewa Gajuś-Lankamer
Rok wydania:
2023
Oprawa:
broszurowa
Stron:
252
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: