Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! Chcesz złożyć zamówienie z dostawą do inego kraju UE? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-



Dobra strategia. Zła strategia
Symbol:
Dostępność:
Mało
7
szt.
40.59
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu:
24 godziny
Cena przesyłki:
18.99
- Paczkomaty InPost 18.99
- Kurier 19.99
Kod kreskowy:
EAN:
9788380873490
Istotą dobrej strategii według Richarda Rumelta jest głębokie zrozumienie sytuacji firmy, aby zdiagnozować jedno, dwa kluczowe wyzwania stojące przed firmą. Następnie trzeba stworzyć ogólną koncepcję, która ma sobie poradzić ze zdiagnozowanymi wyzwaniami, a następnie opracować całościowy projekt, który trzeba będzie zaimplementować.
W większości przypadków tworzone są złe strategie. Zła strategia polega na myleniu celów ze strategią, używaniu pojęć, które są tylko biciem piany, i niediagnozowaniu zasadniczego wyzwania stojącego przed firmą.
Uniwersalność metodologii Richarda Rumelta, zilustrowana dużą liczbą przykładów obu typów strategii, jej klarowność i mądrość wywołują u uczestników naszych szkoleń strategicznych zdumienie (Krzysztof Kamionka, discoverstrategy.pl).
Autor rozprawia się ze wszystkimi niejasnymi opisami i pogmatwanymi sposobami myślenia leżącymi u podstaw zbyt wielu strategii, proponując w zamian prostą metodę opracowania i wdrożenia skutecznej i nastawionej na działanie strategii, która sprawdzi się w dzisiejszym świecie.
Dobra strategia - zła strategia to konkretna i spójna reakcja na przeszkody, które stoją na drodze postępu - a także sposób ich pokonania. Polega ona na wykorzystywaniu i zastosowaniu władzy tam, gdzie może ona przynieść największy skutek. Dotyczy to tak różnych wyzwań, jak: wysłanie człowieka na Księżyc, prowadzenie wojny, wypuszczenie na rynek nowego produktu, reagowanie na zmieniającą się sytuację rynkową, otwarcie szkoły społecznej, zainicjowanie programu rządowego. Bez względu na skalę przedsięwzięcia podstawą sukcesu jest dobrze opracowana strategia.
Dziewięć źródeł władzy według Rumelta - począwszy od wykorzystania wpływów w celu skutecznej koncentracji na wzroście - to rewolucyjne, a jednocześnie niezwykle pragmatyczne narzędzia, które można wykorzystać w pracy już od najbliższego poniedziałkowego poranka.
Zaskakuje fakt, że dobra strategia jest często rzeczą absolutnie nieoczekiwaną, gdyż większość organizacji po prostu jej nie ma. Utrzymując taki stan rzeczy, powodują one, że co roku omija je wiele szans na rozwój i zwiększenie zysków.
Rumelt uważa, że centralnym punktem dobrej strategii jest wgląd - w prawdziwą naturę sytuacji, w ukrytą w niej potęgę i w odpowiednią reakcję. Pokazuje też, w jaki sposób tę sztukę przenikliwego wglądu można doskonalić i kształtować.
Bogato zilustrowana przykładami I przekonująca argumentami (...) książka dla każdego lidera, który musi myśleć i działać strategicznie (Michael Useem, profesor zarządzania w The Wharton Achool University of Pensylvania, autor książki The Leadership Moment).
Wysokość:
235 mm
Szerokość:
156 mm
Długość:
22 mm
Wydawnictwo:
MT Biznes
Autor:
Richard P. Rumelt
Rok wydania:
2017
Liczba stron:
352
Oprawa:
miękka ze skrzydełkami
Format:
15.6 x 23.5 cm
Numer ISBN:
9788380873490
Data premiery:
2017-11-03
Dane producenta
MT Biznes sp z o.o
Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
Poland
665055813
handlowy@mtbiznes.pl
-
Polecane
-
Podobne produkty
38.88
30.19
39.57