🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! 🌼 Majowa promocja! Zyskaj 5% rabatu z kodem MAJ5 – tylko do końca maja! 🌼

Digital learning

Symbol: 9788382862072
Dostępność: Mało
66.68
63.35 cena z kodem: MAJ5
szt.
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
  • Paczkomaty InPost 15.99
  • Kurier 16.99
W książce omówiono nowoczesne metody uczenia się i podnoszenia kompetencji. Autorka radzi, jak w czasach nieustannie zmieniających się realiów rynkowych wykorzystać nowe technologie szkoleniowe w cyfrowej i wirtualnej rzeczywistości, aby stworzyć środowisko sprzyjające wymianie wiedzy i współpracy.
Z publikacji można dowiedzieć się m.in.:
jak zaplanować i zaprojektować nowoczesny program szkoleniowy i wdrożyć go w organizacji;
jakie technologie i narzędzia szkoleniowe warto stosować;
co to jest adaptive learning, machine learning, blended learning, micro-learning, AI czy m-learning;
jak ocenić efektywność szkolenia e-learningowego.
Drugie wydanie publikacji zostało zaktualizowane i wzbogacone m.in. o treści dotyczące dzielenia się wiedzą, wykorzystania algorytmów i transformacji cyfrowej w szkoleniach, nowych standardów pracy działów szkoleń oraz oczekiwań firm w stosunku do ich roli w organizacji.
Opracowanie jest przeznaczone dla menedżerów wszelkich szczebli, dyrektorów i pracowników działów kadr. Będzie stanowiło cenne źródło wiedzy i inspiracji dla pracowników naukowych szukających nowych sposobów oddziaływania dydaktycznego oraz dla wszystkich tych, którzy dopiero zaczynają swoją drogę zawodową związaną ze szkoleniami z wykorzystaniem technologii.
Parametry:
Wydawnictwo:
Wolters Kluwer
Autor:
Marta Machalska
Rok wydania:
2022
Oprawa:
broszurowa
Stron:
260

Dane producenta

WOLTERS KLUWER POLSKA
Przyokopowa 33
01-208 Warszawa
Poland

801044545; 225358800
obsluga.klienta@wolterskluwer.pl

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: