🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! Chcesz złożyć zamówienie z dostawą do inego kraju UE? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!

Der multimodale. Text aus kontrastiver Sicht

Dostępność: Mało
39.20
szt.
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
  • Paczkomaty InPost 15.99
  • Kurier 16.99
Tom 3 w serii Breslauer Studien zur Medienlinguistik / Wrocławskie studia z lingwistyki mediów rozwija i łączy dwie teorie w badaniach nad tekstami medialnymi: multimodalność i kontrastywność. Pierwsze podejście - multimodalność - dotyczy interakcji różnych znaków w tekstach medialnych, natomiast drugi koncept - kontrastywność - obejmuje cechy wspólne i różne w kształtowaniu tekstów i rodzajów tekstów w globalnej komunikacji. Na podstawie tych założeń badawczych w książce zostały omówione dwa duże zakresy multimodalne tekstu: design tekstu oraz relacja języka i obrazu w tekście medialnym, a następnie zanalizowane na przykładzie niemieckich i polskich tekstów prasowych (okładka czasopisma, artykuł prasowy, infografika i reklama prasowa) za pomocą utworzonego modelu analizy tekstów językowo-obrazowych.
Parametry:
Wydawnictwo:
Atut
Autor:
Roman Opiłowski
Rok wydania:
2015
Liczba stron:
336
Oprawa:
twarda
Format:
17.5x24.0 cm
Numer ISBN:
978-83-7977-108-0
Data premiery:
2015-07-17

Dane producenta

Oficyna Wydawnicza Atut - Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe
Kościuszki 142
50-439 Wrocław
Poland

wydawnictwo@atutoficyna.pl

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: