🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! 🌼 Majowa promocja! Zyskaj 5% rabatu z kodem MAJ5 – tylko do końca maja! 🌼

Customer Encounters on Twitter

Symbol: 9788323346579
Dostępność: Mało
39.42
37.45 cena z kodem: MAJ5
szt.
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
15.99
  • Paczkomaty InPost 15.99
  • Kurier 16.99

The book presents a discussion of the selected properties of customer encounters conducted on brand profiles on Twitter. The first part of the book discusses social media and their use in corporate communication, with a particular consideration of Twitter. It also defines customer encounters as a genre of interaction and presents an overview of previous research devoted to this area of communication. The second part of the publication concerns corporate profiles on Twitter and customer encounters conducted in this medium. The author characterizes consumer messages containing positive evaluation and complaints posted on company profiles. The strategies which companies use in response to positive and negative evaluations are discussed in detail. The publication also contains a description of selected conventional politeness acts used in the interaction as well as the language properties of tweets on the lexical and syntactic level. The discussion presented in the book shows Twitter as an important tool of image management and customer interaction.

Parametry:
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Autor:
Anna Tereszkiewicz
Rok wydania:
2019
Oprawa:
broszurowa
Stron:
252

Dane producenta

Uniwersytet Jagielloński - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Gołębia 24
31-007 Kraków
Poland

biuro@wuj.pl

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: