🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! 🌼 Majowa promocja! Zyskaj 5% rabatu z kodem MAJ5 – tylko do końca maja! 🌼

Credit Scoring w.II

Symbol: 9788381020671
Dostępność: Mało
56.66
53.83 cena z kodem: MAJ5
szt.
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
15.99
  • Paczkomaty InPost 15.99
  • Kurier 16.99
Zupełnie nowe wydanie książki Anny Matuszyk, znacznie różniące się od poprzedniej - Credit scoring - nowa metoda zarządzania ryzykiem.
Książka Credit Scoring zawiera całokształt zagadnień związanych z metodą zarządzania ryzykiem kredytowym, jaką jest credit scoring, która w ostatnich latach uległa znacznemu rozwojowi. Obecnie scoring jest podstawą w nowoczesnym zarządzaniu ryzykiem kredytowym, jest tak dzięki zaawansowanym technologiom komputerowym i możliwościom wykorzystania dużych mocy tych maszyn. Scoring stosowany jest nie tylko przy decyzjach kredytowych, ale również w strategiach dotyczących przyszłego zarządzania ryzykiem kredytowym oraz w strategiach związanych z windykacją należności. Lepiej zaprojektowana, optymalnie rozwinięta i w związku z tym dająca szersze możliwości karta scoringowa jest kluczem dla banków i detalicznych firm finansowych. Niniejsza książka adresowana jest do wszystkich, którzy budują, monitorują, oceniają modele scoringowe, zarówno praktycy, jak i teoretycy.
W książce przedstawiono m.in.:
- Pojęcie ryzyka kredytowego
- Możliwości zastosowania metody scoringowej
- Klasyfikacje credit scoring
- Etapy budowy modelu scoringowego
- Rodzaje modeli scoringowych
- Metody statystyczne i niestatystyczne stosowane przy budowie modeli scoringowych
- Działanie biur kredytowych
- Metody pomiaru i ocenę Loss Given Default (ang. LGD)
- Analizę przetrwania (ang. Survival analysis).
Parametry:
Wydawnictwo:
CeDeWu
Autor:
Anna Matuszyk
Rok wydania:
2018
Oprawa:
broszurowa
Format:
16,3x23,5 cm
Stron:
292
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: