Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! Chcesz złożyć zamówienie z dostawą do inego kraju UE? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-



Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków
Symbol:
Dostępność:
Mało
1
szt.
79.44
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu:
24 godziny
Cena przesyłki:
15.99
- Paczkomaty InPost 15.99
- Kurier 16.99
Kod kreskowy:
EAN:
9788382461237
Książka obejmuje m.in. takie zagadnienia, jak:
• historia, definicje, miejsce coachingu w zarządzaniu organizacją,
• charakterystyka profesjonalnego coacha kompetencje, metody i narzędzia pracy,
• przebieg procesu zawieranie kontraktu i budowanie relacji z klientem,
• metody pomiaru efektów oraz funkcja i rodzaje superwizji,
• wybrane aspekty coachingu kariery,
• wykorzystanie coachingu do wspierania rozwoju osób z niepełnosprawnościami,
• etyczne uwarunkowania pracy coacha.
Cennym uzupełnieniem treści są studia przypadków polskich i zagranicznych organizacji, obrazujące zastosowanie opisanych w publikacji kwestii w praktyce. Książka zainteresuje menedżerów wszystkich szczebli, pracowników działów personalnych, studentów zarządzania i psychologii, a także osoby pracujące w charakterze coacha lub pragnące podjąć taką działalność.
Wysokość:
250 mm
Szerokość:
175 mm
Wydawnictwo:
Wolters Kluwer
Autor:
Praca zbiorowa
Rok wydania:
2021
Liczba stron:
372
Oprawa:
twarda
Format:
17.5x25.0 cm
Numer ISBN:
978-83-8246-123-7
Data premiery:
2021-08-16
Dane producenta
WOLTERS KLUWER POLSKA
Przyokopowa 33
01-208 Warszawa
Poland
801044545; 225358800
obsluga.klienta@wolterskluwer.pl
-
Polecane
-
Podobne produkty
89.69
43.01