🎉 Szybka wysyłka zabawek i ekspresowe e-booki – kupuj wygodnie na Alturio.pl! 🌼 Majowa promocja! Zyskaj 5% rabatu z kodem MAJ5 – tylko do końca maja! 🌼

Barwy wyborczej kampanii samorządowej 2014 roku na Lubelszczyźnie

Dostępność: Mało
45.55
43.27 cena z kodem: MAJ5
szt.
Zamówienie telefoniczne: 576019971 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
15.99
  • Paczkomaty InPost 15.99
  • Kurier 16.99
"Monografia autorstwa Małgorzaty Adamik-Szysiak, Agnieszki Łukasik-Tureckiej i Beaty Romiszewskiej jest kolejnym ważnym krokiem w rozwoju badań nad współczesnymi kampaniami politycznymi w Polsce, który szczególnie uwzględnia płaszczyznę komunikacyjną polskich kampanii wyborczych [...]. Sposób ujęcia problematyki (badania regionalnego rynku politycznego) to następny etap eksploracji mechanizmów kampanii politycznych/wyborczych na szczeblu lokalnym i regionalnym na Lubelszczyźnie (differentia specifica dorobku naukowego badaczek) [...]. Publikację należy zatem uznać za niezwykle potrzebną, zarówno naukowo (wybór problematyki, znakomity warsztat naukowo-badawczy Autorek, wysoka wartość wniosków badawczych), jak i dydaktycznie (prezentuje praktyczne zastosowanie podstawowych metod badawczych w analizie kampanii wyborczych)."
Z recenzji dr hab. prof. UŚ Mariusza Kolczyńskiego
Parametry:
Wydawnictwo:
UMCS Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Autor:
Małgorzata Adamik-Szysiak, Agnieszka Łukasik-Turecka, Beata Romiszewska
Rok wydania:
2016
Liczba stron:
148
Oprawa:
miękka
Format:
16.9x23.8 cm
Numer ISBN:
9788377848265
Data premiery:
2016-09-23

Dane producenta

WydawnictUniwersytetu Marii-Curie Skłodowskiej w Lublinie
Ul. Radziszewskiego 11
20-031 Lublin
Poland

wydawnictwo@umcs.eu

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: